יועץ משכנתאות במרכז

מקצוע יועץ המשכנתאות יצא מזמן את גבולות הבנק והפך למקצוע שמחזיק משרדי יועצים פיננסים למיניהם. יועצי משכנתאות ניתן למצוא בכל מקום בארץ מכיוון שבכל מקום נמכרות דירות ונמכרים בתים ולשם רכישתם אנשים זקוקים למשכנתא וכאן, לא פעם, נכנס יועץ המשכנתאות לפעולה. אז מי צריך יועץ משכנתאות ובמה הוא יכול להועיל?

 

יועץ משכנתאות שלך ובשבילך

בניגוד ליועץ משכנתאות של בנק יועץ משכנתאות פרטי מכוון כל כולו לסיוע אמתי ללקוחותיו שמשלמים לו עבור הייעוץ שלו. הוא ללא ספק ינסה לתת לכם את כל המספרים המדויקים ביותר במטרה לחסוך לכם עלויות ולאפשר לכם לקבל את ההלוואה הנכונה ביותר לצרכים שלכם. בואו נעמוד על מספר הבדלים בין היועץ הבנקאי ליועץ הפרטי.

 

יועץ משכנתאות מטעם בנק

יועץ משכנתאות שמקבל את משכורתו מהבנק ישרת בראש ובראשונה את צרכי הבנק שמשלם לו ולא את הצרכים של הלווים שמגיעים אליו, חשוב מאוד להבין זאת מהרגע הראשון. איפה הוא בכל זאת יעזור לכם? במסגרת המסלולים שמציע הבנק שבו הוא עובד הוא ינסה לנתב אתכם למסלולים שהכי מתאימים לכם ולצרכים שלכם.

האם מדובר בהצעות הכי טובות שתוכלו לקבל? כנראה שלא מכיוון שהוא מייצג רק את מסלולי הבנק בו הוא עובד ולא מסלולים שמוצעים בבנקים אחרים ועשויים להיות אטרקטיביים יותר. לכן, יועץ משכנתאות מטעם הבנק הוא לא בהכרח היועץ המושלם בלשון המעטה.

 

יועץ משכנתאות פרטי

יועץ משכנתאות פרטי גם אם הוא עובד בחברת ייעוץ גדולה, אני רוצה להאמין שאינו מחויב לשום בנק ולפיכך, ייתן לכם ייעוץ טוב יותר, מאוזן, מעודכן וכזה שדואג קודם כל ולפני הכל לכם הלקוחות.

יועץ משכנתאות פרטי מחזיק נתונים של כל הבנקים, כל המסלולים, כל הרביות ויש לו את היכולת המקצועית להעריך מה יקרה בענף ולתת לכם צפי שיסייע לכם לקבל החלטות. בסופו של דבר מטרותיו הן לחסוך לכם עלויות ולאפשר לכם לקבל משכנתא שתתאים במדויק לצרכים והיכולות שלכם. פשוט יותר אמין עבורכם.

 

השירות שתקבלו מיועץ משכנתא פרטי

נתחיל בכך שתקופת הקורונה גרמה לכך שהבנקים מקשים יותר על קבלת משכנתא ולא מעט זוגות מוצאים עצמם מסורבים על ידי הבנק. לעיתים, במקום ללכת לכיוון של משכנתא חוץ בנקאית יקרה, כדאי להשקיע כסף ביועץ משכנתא שעשוי במצגת מקצועית מול הבנק להעביר אתכם במקום שלבד נכשלתם.

היועץ יתפור לכם תמהיל נכון למשכנתא על פי מסלולים שיתאימו לכם ויקטינו סיכונים, הוא ינהל עבורכם בצורה מקצועית את המשא ומתן מול הבנק כדי שתקבלו את הרביות האטרקטיביות ביותר שניתן. יועץ המשכנתא ילווה אתכם לכל אורך תהליך קבלת המשכנתא לרבות בכל הקשור לביורוקרטיה והשגת מסמכים שנדרשים לצורך התהליך.

 

האם לבחור יועץ משכנתאות מנוסה או צעיר?

במקרה של יועץ משכנתא אין משמעות לגיל הדבר היחיד שחשוב שהוא מקצוען שמכיר היטב את הענף, מעודכן בכל שינוי שקורה ונאמן מן הסתם ללקוחותיו.

 

מתי אם כך כדאי להיעזר ביועץ משכנתאות ומתי אפשר לוותר?

ההמלצה שלי היא תמיד לפנות ליועץ משכנתאות, הבנקים מניפולטיביים ואינם שקופים, חשוב שיהיה יועץ משכנתאות מקצוען שיעמוד מולם וידבר את שפתם, ימנע מהם את המניפולציות ויילחם עבורכם שתקבלו את הרביות הטובות ביותר במסלולים המתאימים לכם ביותר.

 

מחשבון וטופס

אולי תאהבו גם את:

הלוואות בערבות מדינה
מקסום הטבות הלוואות בערבות מדינה

הלוואות בערבות מדינה מספקות הזדמנות מצוינת לאנשים לגשת למשאבים פיננסיים בתנאים והגבלות נוחים. עבור יועצי משכנתאות, הבנה כיצד למקסם את הטבות ההלוואה הללו יכולה להועיל

קרא עוד »
הלוואות גמח
5 סיבות לקחת הלוואת גמ"ח

הלוואות גמ"ח , הידועות גם בשם הלוואות להשפעה חברתית או הלוואות ללא מטרות רווח, הן משאבים פיננסיים שנועדו במיוחד לתמוך בארגוני צדקה ומיזמים חברתיים. הלוואות

קרא עוד »
מחשבון
החזר מס מהפסדים

בין אם אנחנו מרוויחים עסקית או מפסידים, אנחנו מחויבים בתשלומי מס הכנסה למדינה. בתור אזרחים שומרי חוק, אם כנראה גם מודעים לכך שניתן לקבל החזרי

קרא עוד »