כל מה שחשוב לדעת כשמארגנים חתונה

חתונה היא אירוע מורכב שמצריך היכרות עם נקודות חשובות שצריכות להתבצע בשלבים הראשונים של ההכנות. מדריך זה עולה לרשת, כדי להעלות את המודעות לנושא חשוב זה ולאפשר לגולשים להכיר בפרטים שאסור לפספס. 

 

קודם כל – סוגרים תאריך ואולם

הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת במהלך ארגון החתונה נוגע לסגירת תאריך ואולם. שכן, יש עוד מאות זוגות שרוצים להתחתן בטווח התאריכים שלכם ואף אחד לא יחכה שתגיעו להחלטה בנושא. לכן, נמליץ לכם לשבת יחד ולהבין תחילה מהו החודש שבו תרצו להתחתן.

כך יתאפשר לכם לגלות אם יש חגים או מועדים מיוחדים שמתקיימים באותו חודש ולצמצם את האפשרויות, טרם יצירת הקשר עם האולם. בשלב זה תצטרכו גם לערוך בירור אודות טיב האולם הנבחר, תוך בחינת הפרמטרים הבאים:

  • מיקום
  • איכות האוכל
  • עיצוב
  • סוגי המרחב שקיימים במקום (האם יש חצר? האם החופה בחוץ או בפנים?)

תאריך סגירה ואולם

בוחרים בבעלי מקצוע מוסמכים בלבד

עליכם לדעת שתצטרכו להשאיר את הנאיביות בצד ולצאת מנקודת הנחה שיש היצע רחב של בעלי מקצוע שישמחו להעניק לכם שירות ביום הכי שמח שלכם. אנחנו כאן כדי ליידע אתכם שחלקם אמינים ומקצועיים, בעוד אחרים עשויים להותיר אחריהם טעם רע.

לכן, נמליץ לקרוא חוות דעת שנכתבו אודות בעלי המקצוע שייבחרו על ידיכם, כדי שתוכלו לדעת שהם מעניקים שירות טוב ונעים. דעו שהדבר נכון גם לגבי מקומות להתארגנות כלה. שכן, האחריות לבירור אודות טיב השירות במקומות אלה מוטל עליכם בלבד.

 

תכינו רשימת משימות על ענן

זה הזמן לפתוח קובץ EXCEL, להכין טבלה מסודרת שבה יופיעו כל המשימות שאתם צריכים לבצע ולהעלות אותה לענן, כדי שתוכלו לעיין בה יחד מכל מקום. חשוב לשים לב שאתם מחלקים את המשימות הללו  ל – 2 לשוניות. האחת לכלה והשנייה לחתן. כך תוכלו לעקוב אחר ביצוע המשימות ולראות אם הכלה מצאה למשל מקומות להתארגנות כלה ואם החתן קיבל הצעות מחיר מקייטרינג.

 

תרגישו בנוח לבקש עזרה

יש מי שמחליטים לקחת את ארגון האירוע על עצמם עד הרגע האחרון, מבלי להסתייע בבני משפחה או חברים. תרחיש שכזה צפוי להוביל בסופו של דבר לקושי רב במהלך החתונה. שכן, ההתנהלות העצמאית הזו עלולה לגרום לבני הזוג להתמקד בחיפוש אחר מקומות הושבה, במקום להיות יחד וליהנות מהאווירה.

נמליץ שלא להתבייש ולפנות לאנשים שאוהבים אתכם, כדי לבקש מהם את עזרתם. תוכלו למסור לכל אחד תפקיד קטן ליום האירוע שיקל עליכם בסופו של דבר.

 

מילים אחרונות לסיום

כעת אתם מכירים בכל הדברים שזוגות צריכים לדעת במהלך ארגון החתונה שלהם. כעת נותר לכם להעביר את המדריך הנוכחי לבן או בת הזוג, כדי שזה יכיר בדברים חשובים אלה. בהזדמנות זו נאחל לכם שתיישמו את המדריך ותיהנו מאירוע משמח ומאורגן היטב.

חֲתוּנָה

אולי תאהבו גם את:

מה הוא מופע מנטליזם כשר?

מופע מנטליזם הוא מופע אשר משלב בתוכו קריאת מחשבות ופעלולים מסקרנים, אך האם גם הקהל הדתי יכול לצפות במופע ללא חשש? כמובן שכן, במאמר הבא

קרא עוד »
קסם יקר
כמה עולה מופע קסמים מושקע?

רוצים לדעת כמה עולה מופע קסמים? מבט מבפנים על התעשייה? ביקשנו ממומחים וקוסמים העוסקים בתחום לתת את התובנות שלהם לגבי העלויות של מופע קסמים. מתפאורה

קרא עוד »
אילוסטרציה של כובע ושרביט קוסמות
אמן חושים באזור הדרום

חיפוש אמן חושים באזור הדרום יכול להיות פשוט וקל בעזרת מספר הכוונות והמלצות. כיום מדובר באטרקציה נפוצה וניתן למצוא אמני חושים בכל רחבי הארץ. הזמנת

קרא עוד »