מה הוא מופע מנטליזם כשר?

מופע מנטליזם הוא מופע אשר משלב בתוכו קריאת מחשבות ופעלולים מסקרנים, אך האם גם הקהל הדתי יכול לצפות במופע ללא חשש? כמובן שכן, במאמר הבא נסביר מדוע גם לקהל הדתי כדי להזמין מופע מנטליזם ואיך המופע יכול להיות כשר ומותאם לקהל.

 

מה יכלול מופע מנטליזם כשר?

מופע של מנטליסט כשר יכלול כניסה אל מחשבותיכם כמו ניחוש מספר הטלפון או שמות הקרובים אליכם. הוא ייבצע תרגילים כמו הזזת פריטים ועוד דברים הזויים שיגרמו למשתתפים להיות נפעמים. המנטליטס יבצע פעלולים הקשורים למחשבה וייגרמו גם לסקפטיים מבניכם להתייאש מהבנת הנראה.

המנטליסט הוא אינו קוסם ואינו מייצר תופעה על טבעית אלא מדובר באחיזת עיינים ומהירות ידיים מקצועית כך שלא מדובר בכישוף שאסור על פי ההלכה.

 

שפה נאותה

בהופעה של מנטליסט לציבור הדתי המנטליסט ישמור על שפה נאותה, לא יערב סגנונות של תרגילים או הומור שאינו מתאים וימנע מגסויות. אך עדיין, גם בהופעה כשרה הקהל יוכל להנות מהומור משובח ותרגילים שיאתגרו את המוח והמחשבה. הופעה כשרה אינה פחות טובה, מושקעת או מצחיקה מהופעה שאינה כשרה אלא רק מותאמת בסגנונה אל הקהל הדתי ומכבדת אותו.

 

מהלך המופע

מעבר לעובדה הברורה שהופעה כשרה לא תתקיים ביום חג או בשבת, מהלך המופע גם כן יותאם לציבור הדתי. בהופעה לא תהיה שירה מעורבת, תכנים לא צנועים או צפייה בחומרים שנוגדים את הדת היהודית. בילויים רבים מגבילים את הציבור הדתי בגלל אופי המופע, אך כאשר מהלך המופע מותאם לציבור הדתי, קהל גדול יכול להצטרף ולהנות מהמופע ללא הגבלה וכך נפתחת עבורו אופציית בילוי נוספת.

 

כבוד הדדי

במהלך המופע המנטליסט יכבד את המעורבות של נשים במופע ולכן יקפיד על המעורבים במופע שלו. חלק מערכי התורה הם שמירה על עיינים ולכן הוא יבחר ביתר כבוד את המשתתפים שיזמין אל הבמה להשתתף. המנטליסט צריך להכיר את הציבור הדתי ולבחור את סוג האינטראקציה עם המשתתפים כך שאף אחד לא ייפגע חלילה מן המופע. לעיתים, אמנים שלא מכירים את הקהל החרדי עלולים לפגוע בהצלחת האירוע.

 

מדוע להזמין מנטליסט?

הופעה של מנטליסט יוצרת חיבור משפחתי וזמן איכות בהופעה כשרה ומתאימה לכל בני המשפחה. הצופים במופע יגלו עולם חדש ומפתיע של הלם ותדהמה בפעלולים מעניינים ומותחים. המנטליסט ישלב את אירועי החג עם סיפורים מצחיקים ומעניינים ולכן המופע יהיה גם ערכי ומאחד. במופע של מנטליסט כל המשפחה נהנית וזוהי חוויה משותפת ומיוחדת לימי החג.

קיימים היום מגוון רחב של אמנים ושל מופעים, והציבור הדתי נחשף ללא מעט ערבי כיף וגיבוש. אך הצפייה במופע מנטליזם היא מיוחדת מאחר והיא משאירה את הקהל המום ומופתע ויחד עם זאת ההופעה מותאמת לקהל אשר צופה בו ומתקיימת בשפה נאותה ובכבוד.

אולי תאהבו גם את:

קסם יקר
כמה עולה מופע קסמים מושקע?

רוצים לדעת כמה עולה מופע קסמים? מבט מבפנים על התעשייה? ביקשנו ממומחים וקוסמים העוסקים בתחום לתת את התובנות שלהם לגבי העלויות של מופע קסמים. מתפאורה

קרא עוד »
אילוסטרציה של כובע ושרביט קוסמות
אמן חושים באזור הדרום

חיפוש אמן חושים באזור הדרום יכול להיות פשוט וקל בעזרת מספר הכוונות והמלצות. כיום מדובר באטרקציה נפוצה וניתן למצוא אמני חושים בכל רחבי הארץ. הזמנת

קרא עוד »