מתנה לחנוכת הבית – איך לבחור נכון

חברים טובים או בני משפחה קרובים חוגגים חנוכת בית ואתם מחפשים מתנה? הכיוון הטוב ביותר למתנה עבור חנוכת בית הוא פריטים לבית שישפרו את נראותו או שיהיו שימושיים לפונקציות שונות.

אין דבר מתאים יותר לחנוכת בבית מאשר מתנה שהופכת את הבית לנעים יותר ויפה יותר.

עם זאת חשוב לזכור כי כשאתם קונים פריטים לבית חשוב מאוד לקלוע לטעם של מי שאתם קונים לו את המתנה, אחרת כנראה שהיא בעיקר תתפוס מקום בחלק האחורי שך הארון.

 

כיצד נבחר מתנה לחנוכת בית?

ישנם מספר דברים שכדאי להתעכב עליהם בטרם תבחרו מתנה לחנוכת בית:

  1. נסו לקלוע לטעם של בני הבית: כשאתם קונים פריט שאמור להיות מוצג במיקום בולט בבית לדבר יש השפעה על נראות הבית, ואם הוא לא יהיה לטעמם של בני הבית הם פשוט לא ישתמשו בו או יציגו אותו וחבל. אם יש אפשרות, תמיד טוב שיהיה עם המתנה פתק החלפה וכך גם במקרה ולא קלעתם לטעמם הם יוכלו להחליף את המתנה לדבר שהם אוהבים יותר.
  2. התחשבו בגודל הבית: אם חברים שלכם עוברים לדירה לא מאוד גדולה אל תקנו להם פריט גדול שיתפוס הרבה מקום ויצור רושם עמוס ולא נוח. זה עלול להעמיד אותם במקום לא נוח, וזו לא המטרה בקניית מתנה.

 

תמונות לבית – המתנה המושלמת לחנוכת בית

אחת המתנות המוצלחות לחנוכת בית היא תמונות לתלייה על הקיר. כאשר עוברים לבית חדש תמיד רוצים לתת לו אופי מיוחד ואישיות, ותליית תמונות על הקיר היא הדרך לעשות זאת. חשוב לזכור כי תמונות הן דבר שמשפיע באופן ניכר על נראות הבית והחדר בו הן תלויות, ולכן מומלץ להכיר את הטעם של החברים או בני המשפחה להם אתם קונים את התמונה ואת האופן בו הם מעצבים את ביתם.

 

סגנונות שונים לתמונות

כאשר אתם בוחרים תמונה אתם תראו שיש ז'אנרים, סגנונות ואפשרויות שונות שתוכלו לבחור מתוכן. סגנונות שונים מתאימים לעיצובים שונים לבית, ולכן מוטב לבחור בהתאמה לעיצוב הבית. אלה הן האפשרויות הנפוצות:

  1. אבסטראקט: תמונות אבסטראקט עשויות להתאים לבתים המעוצבים באופן מתוחכם, מודרני ואורבני. מדובר בתמונות בהן אין נוכחות רבה של גופים מוחשיים ויותר אובייקטים מופשטים המשלבים ומחברים צבעים וגוונים שונים בצורה יצירתית המציתה את הדימיון.
  2. תמונות נוף: תמונות המציגות תופעות טבע יוצאות דופן או נופים מרהיבים ביופיים, בהם יש אלמנטים של טבע בתולי ושימוש בולט בצבעים ירוקים וחומים. תמונות כאלה מתאימות לבתים המעוצבים באופן כפרי ולאנשים שאוהבים טיולים וטבע.
  3. הדפסת תמונה על קנבס: היום קל מתמיד לצלם תמונות באיכות גבוהה בטלפון הנייד ולהדפיס על קנבס. תוכלו להדפיס תמונה של החברים שלכם על קנבס, ואם אתם ביחסים קרובים עימם תוכלו גם להדפיס תמונה שלכם ביחד.

עבור אפשרויות נוספות תוכלו לבקר בלינק: https://www.tmoona.com

 

שתי מתנות

אולי תאהבו גם את:

עגילי יהלום
5 מתנות שנשים אוהבות

קניית מתנות לנשים היא אחת הדרכים המצוינות להראות להן את ההערכה והאהבה שלכם אליהן. באופן זה, אתם יכולים להביע את תחושת האכפתיות העמוקה שלכם כלפיהן.

קרא עוד »