מתנות ליום האהבה – 3 מתנות מקוריות

בין אם אתם נוהגים לחגוג ב – 14 בפברואר את הוולנטיין, חג האהבה הנוצרי, ובין אם בט"ו באב, חג האהבה העברי, אין ספק ששברתם את הראש בחיפוש אחר מתנה עבור בן או בת הזוג.

בעזרת מעט שיטוטים במנועי החיפוש באינטרנט, תוכלו למצוא שלל רעיונות למתנות.

המתנה לא חייבת להיות פריט מוחשי, אלא יכולה להיות גם אטרקציה חווייתית עבור שניכם.

כי בשורה התחתונה, אין יותר כיף מלחגוג ביום כיף עם האדם שאתם אוהבים.

 

איך בוחרים?

לשם בחירת האטרקציה, נסו לחשוב מה בן או בת הזוג שלכם אוהבים, אילו תחביבים יש להם וכן מה התקציב העומד לרשותכם. צאו מהקופסה, ונסו לחשוב על בילוי מחבר ומקרב ובעיקר מהנה.

 

רומנטיקה בטבע – טיול סוסים

את הטיול תוכלו להתחיל ולפתוח בשיעור קצר וקליל, הכולל הסברים אודות הסוסים והרכיבה עצמה. לאחר מכן, תעלו על הסוסים לטיול רכיבה זוגי, בליווי מדריך. הטיול יכול להתקיים בשלל מקומות, בשטחי החווה עצמה, בחיק הטבע בין העצים ולאורך חוף הים.

על מנת להוסיף עוד קצת לרומנטיקה, תוכלו לערוך את טיול הרכיבה בשקיעה. בסוף הטיול, תוכלו ליהנות מפיקניק זוגי, עם גבינות ופירות, ואיך לא, יין כדי לבשם את האווירה.

 

קצת רוגע – עיסוי מקצועי

אין מתנה יותר מפנקת מאשר עיסוי זוגי הנעשה על ידי בעל מקצוע. תוכלו לפנק את בן או בת הזוג שלכם ולהזמין לו עיסוי, ואף ליהנות על הדרך מעיסוי בעצמכם. תוכלו לבחור משלל סוגי העיסויים הקיימים, בהם עיסוי תאילנדי, שוודי, אבנים חמות ועוד רבים וטובים. את יום הכיף, תוכלו לקיים בביתכם הפרטי, ולהזמין את המטפל אליכם או להגיע לאחד ממתחמי הספא בארץ, ולהתפנק גם ממתקני הספא הנוספים המוצעים במתחם.

גם על משך הטיפול תוכלו לשלוט, שכן תבחרו מבין מסאז' קצר וקולע של 45 דקות, או שמא של 60 דקות ואף יותר, למתפנקים שבנינו. בחירה בחוויה זו מאפשרת ניתוק משגרת היום יום, וחיבור לשקט ולרוגע. לסיום יום הכיף, תוכלו ליהנות מארוחה או יין שיוסיפו לאווירה.

 

קצת מתוק – סדנת שוקולד

אם ברצונכם לצאת מהקופסה וליהנות מחוויה יוצאת דופן, המפעילה את בני הזוג ומחברת בניהם דרך העשייה, פתרון מושלם, המתאים לכל אירוע, היא סדנת שוקולד. ניתן לרכוש שובר לסדנת שוקולד ליום הולדת, ליום האהבה, למסיבת רווקות ולכל אירוע אחר העולה על רוחכם.

את סדנת השוקולד תוכלו לפתוח בלמידה אודות סוגי השוקולד השונים וטכניקות ההכנה. תוכלו להכין שוקולדים מיוחדים, דוגמת פרלינים, בשלל גדלים וצורות, ואף להתאים את הסדנה ליום האהבה ולבקש ממנחה הסדנה קונספט לבבות, כי קצת קיטצ' אף פעם לא מזיק.

הסדנה תוכל להתקיים בסטודיו של מנחה הסדנה או בביתכם הפרטי. בסיום הסדנה (וגם במהלכה), תוכלו ליהנות מתוצרי הסדנה שהכנתם. הבחירה במתנה זו, מבטיחה חגיגה מהנאה ומושלמת – כי בנינו, אין מי שלא אוהב שוקולד.

 

וורד קופסא של תכשיטים

אולי תאהבו גם את:

עגילי יהלום
5 מתנות שנשים אוהבות

קניית מתנות לנשים היא אחת הדרכים המצוינות להראות להן את ההערכה והאהבה שלכם אליהן. באופן זה, אתם יכולים להביע את תחושת האכפתיות העמוקה שלכם כלפיהן.

קרא עוד »