עוברים דירה? זה הזמן לבדוק איך להוזיל בתקשורת

מעבר דירה תמיד מלווה באינספור עיסוקים שקשורים באריזות, ניקיון וכמובן בהובלה עצמה ולכן כדאי תמיד להיערך אליו בצורה נכונה. תיאום מראש של העברת שירותי התקשורת יכול לחסוך לכם המתנה מיותרת למתקינים בכתובת החדשה, אך לא בהכרח במחיר. ולכן המעבר הוא בדיוק הזמן לבדוק איך תוכלו להוזיל את שירותי התקשורת הקיימים שלכם.

 

החברות מציפות במבצעים וכדאי להישאר מעודכנים

מכיוון שעולם התקשורת הוא תחום דינמי ותחרותי מאוד, האפשרויות המוצעות בו לצרכנים נעות בקצב מסחרר. מבצעים יכולים לעלות ולרדת באופן קבוע, להתייחס לתקופה מסוימת בשנה או רק לזמן מוגבל לצורך השקה של פיצ'ר חדש, להתאים ללקוחות וותיקים או למצטרפים חדשים, רק לזוגות צעירים או רק לאזרחים וותיקים, להציע לכם ממיר מקליט ללא עלות בהוט ועד הצטרפות מוזלת לחבילת סלולר פרטנר. לכן תמיד מומלץ לבדוק מה מתחדש בעולם החבילות, המתנות והמבצעים ולקבל החלטה שתתאים לכם ברמת השירותים והמחירים.

 

השוואת מחירים בחברה הקיימת וגם במתחרות

מעברי הדירה ידועים כעקב האכילס של כל חברות התקשורת. זהו השלב שבו החברה נפרדת מלקוחות או קולטת חדשים ולכן היא מבצעת יותר פעולות שימור כלפי לקוחות שעומדים להתנתק. בשלב זה, היא יכולה להציע לא מעט חבילות ומסלולים על האינטרנט, הטלוויזיה והטלפון הקווי (כל חברה לתחומה) שנשמעות טוב ואפילו משתלמות. אלא שההצעות הללו בדרך כלל משתלמות, פשוט משום שהן זולות ברוב המקרים ממה ששילמתם עד כה. עד שלא תבדקו ותשוו מחירים בין חברות שונות על שירותי תשתית האינטרנט, ספק האינטרנט והטלוויזיה, לא באמת תדעו האם סופקה לכם ההצעה הטובה ביותר.

 

מתחילים כחודש לפני המעבר

ההמלצה שלנו היא להתחיל בבירורי החבילות והמסלולים כחודש לפני המעבר. כך תוכלו לקבל טווח זמן סביר לבדיקת כל הצעה לגופה מבלי להיות בלחץ ברגע האחרון וגם לאפשר לחברות השונות "לחזר" אחריכם קצת בזמן שהן ממתינות לתשובתכם להצעה שמסרו. את הבירור מול חברות התקשורת הקיימות שלכם כרגע, השאירו לסוף.

 

דברים שחשוב לבדוק בקבלת הצעות על חבילות ומסלולים

במהלך הבדיקה והשוואת המחירים, חשוב מאוד לפרט לגבי כתובתכם החדשה. בחברות התשתית בעיקר, חשוב לדעת שפריסת תשתיות האינטרנט שמציעות הוט ובזק נתונה לשינויים מבחינה גיאוגרפית ובחלק מהמקרים, ייתכן שהתשתית של אחת החברות תהיה טובה וחזקה יותר או פחות מהשנייה. מעבר לכך, חלק גדול מחבילות הספק תלויות בהשתייכות שלכם לתשתית ספציפית המתאימה עבורן בלבד. קיימות גם אפשרויות למיקומים ייחודיים, כמו למשל זו של סלקום פייבר, המציעה שירותי ספק אינטרנט המתבססים על פריסה הקיימת נכון להיום רק בשכונות מרכזיות ביותר, בערים הגדולות.

לאחר שביררתם את מחירי התוכנית, חשוב לוודא שקיבלתם גם את כל הפרטים לגבי עלויות נלוות על ההתקנה, השינוי במחיר לאחר תקופת ההצטרפות (בדרך כלל החל מחודש ועד שלושה חודשים ראשונים חינם או במחיר מופחת) וכן תוספת הראוטר, רכישת ממיר נוסף או כל מוצר אחר מסל השירותים המסופק על ידי חברת התקשורת שבחרתם.

ממיר

אולי תאהבו גם את:

ארגזים על העגלה
כמה עולה הובלה ברמת גן

אם בעבר תל אביב היתה העיר שהיא מרכז העניינים וששווה לעלות אליה לרגל, הרי שהיום רבים גילו את הקסם הטמון דווקא בערים הסמוכות לה. במקום

קרא עוד »