איך להפתיע חבר קרוב ביום הולדת?

הפילו עלייך את האחריות לארגן את מסיבת ההפתעה של חבר קרוב? רגע לפני שתחליט שהעניין גדול עלייך ואין לך את הידע בכל הנוגע לארגון של יום הולדת בהפתעה, כדאי שתקרא את המדריך שלנו. בשורות הבאות נציין בפנייך כמה אפשרויות שיגרמו לך ליהנות מתפקיד האמרגן לרגע. יש לנו לא מעט רעיונות יצירתיים שיאפשרו לך לא רק להפתיע את החבר הקרוב שלך לקראת יום הולדתו, אלא גם יגרמו לכולם להישאר פעורי פה מהרעיונות היצירתיים שלך. רוצה לדעת מהם הרעיונות האלו? תקרא את השורות הבאות:

 

אפשרות ראשונה – תזמין לו כרטיס טיסה

אם היו שואלים אתכם (וכל אדם אחר) מה אתם הכי הייתם רוצים לקבל עכשיו, ממש הרגע וכמובן – בהפתעה. אתם לא הייתם עונים שוקולד, מכשיר חשמלי לבית או בגד חדש. אם היו נותנים לכם לחשוב על זה לכמה רגעים, אתם הייתם מדמיינים את עצמכם במסוע של נתב"ג עם המזוודה האהובה עליכם. הרי כך, אתם יכולים לקבל את כל מה שאתם רוצים. בחו"ל אתם יכולים לקנות לעצמכם שוקולד, מכשיר חשמלי לבית או בגד חדש ואתם זוכים לקבל את ההפתעה השווה ביותר – לצאת מהארץ! אז זו האפשרות הראשונה, ואם יש לכם את התקציב ליישם אותה אנחנו נשמח להיות חברים קרובים שלכם.

 

אפשרות שנייה – תערוך מסיבת הפתעה עם הופעה

אם התקציב של האפשרות הראשונה קצת גדול עליכם, אל תדאגו. יש לנו אפשרות שנייה עם תקציב סביר שיכול להתאים לכל אחד. תערכו מסיבת הפתעה עם הופעה. שימו לב, כאן אתם לא צריכים לשלם על כל האירוע באופן עצמאי. אתם יכולים לבדוק כמה יעלו כל הדברים הבאים ולחלק את ההוצאה הכוללת בין כל המוזמנים:

  • קייטרינג
  • אמן אורח
  • מקום להשכרה (במידה והבית של החבר לא פנוי)

אם אתם מתלבטים לגבי אמן אורח, תדעו שיש מגוון רחב של אמנים שמגיעים להופיע בימי הולדת. אבל אתם צריכים להיות בטוחים שאתם מזמינים מישהו שמתאים לסגנון של כל האורחים. אם אתם שואלים אותנו, כדאי שתזמינו סטנדאפיסט ליום הולדת פשוט כי כולם נהנים ממופע סטנדאפ.

 

אפשרות שלישית –  תדבר עם הבוס שלו

אם אתה רוצה ממש להוציא את החבר שלך משגרה ולהפתיע אותו ברמה הגבוהה ביותר, אתה צריך לדבר עם הבוס שלו. הוא הרי לא ירגיש בנוח לבקש ממנו יום חופש כדי לחגוג יום הולדת עם החבר'ה. אבל אם אתה תפנה אל הלב של הבוס שלו, יש סיכוי טוב שהוא ישחרר את החבר מיום עבודה ביום ההולדת שלו. אם אתה בוחר באפשרות הזו, שים לב שאתה מגיע בהפתעה אל מקום העבודה שלו וחוטף אותו משם. רק אחרי כמה דקות שאתם כבר רחוקים, תספר לו שהבוס שלו אישר את היציאה. אין הפתעה מיוחדת שווה מזו.

הפתעת יום הולדת לחבר

אולי תאהבו גם את:

מה הוא מופע מנטליזם כשר?

מופע מנטליזם הוא מופע אשר משלב בתוכו קריאת מחשבות ופעלולים מסקרנים, אך האם גם הקהל הדתי יכול לצפות במופע ללא חשש? כמובן שכן, במאמר הבא

קרא עוד »
קסם יקר
כמה עולה מופע קסמים מושקע?

רוצים לדעת כמה עולה מופע קסמים? מבט מבפנים על התעשייה? ביקשנו ממומחים וקוסמים העוסקים בתחום לתת את התובנות שלהם לגבי העלויות של מופע קסמים. מתפאורה

קרא עוד »
אילוסטרציה של כובע ושרביט קוסמות
אמן חושים באזור הדרום

חיפוש אמן חושים באזור הדרום יכול להיות פשוט וקל בעזרת מספר הכוונות והמלצות. כיום מדובר באטרקציה נפוצה וניתן למצוא אמני חושים בכל רחבי הארץ. הזמנת

קרא עוד »