הסעות ליציאות בערב – איך להגיע יחד כולם

כולנו מכירים את הערבים האלו שבהם בא לכם לצאת ביחד כל החברים לבר בעיר אחרת, ולהיות מסוגלים גם להגיע באותה השעה וגם לאפשר לעצמכם להנות ולשתות אלכוהול, בלי להתחשב בסידורים של נהג תורן. הרבה אנשים מוצאים את עצמם מבזבזים מאות שקלים על הסעות, היות ובמקרה שבו מדובר על יותר מ-4 חברים שרוצים לצאת יחד, מדובר כבר על יותר ממונית אחת. לעניין הזה יש כל מיני פתרונות, וכדי לעשות לכם את החיים קלים יותר החלטנו להרים את הכפפה ולכתוב לכם את המדריך הבא בנושא: הסעות ליציאות בערב – איך להגיע יחד כולם?

 

אוטובוס – פתרון יעיל אבל מוגבל

כאשר אנחנו מדברים על הסעות ליציאות בערב, בוודאי חלק מכם מרימים גבה ומנסים להבין מה הסיפור הגדול – יש אוטובוסים. אז נכון, האוטובוסים עומדים בתור פתרון נהדר ליציאה משותפת עם החברים, אבל יש להם כמה חסרונות בולטים – שעות הפעילות שלהם מוגבלות, זמני ההגעה שלהם עלולים להתארך וכמובן – האיסוף מתבצע בצורה שכל חבר נאסף מהתחנה הקרובה לו.

העניין הזה עלול להוביל לבעיות, כיוון שמספיק שהאוטובוס קצת מתעכב – והופ בזבזתם זמן של חצי מהבילוי על מציאת פתרון חדש. מספיק שאחד החברים איחר רק בדקה לתחנה – וכבר האוטובוס ברח לו. והכי מבאס – שעות הפעילות של האוטובוס מסתיימות בסביבות 00:00 בלילה, ומי שמעוניין לצאת בלי הגבלה ובלי תנאים עלול למצוא את עצמו מסיים את הערב באכזבה גדולה.

 

הסעות ליציאות בערב – איך להגיע יחד כולם?

כולנו יודעים שגם כאשר אנחנו קובעים עם החברים לשעה מסויימת, תמיד יהיה את החבר התורן שמאחר לכל מקום, את החבר שצריך זוז מוקדם ואת החבר הזה שמקדים לפחות בשעה. חוסר הסנכרון הזה בין כולם הופך את השאלה "איך להגיע יחד כולם?" להרבה יותר מורכבת, כיוון שכל אחד חי בשעון נפרד משל עצמו.

הדרך הטובה ביותר להבטיח הסעות ליציאות בערב שיגרמו לכולכם להגיע באותו הזמן היא באמצעות הסעה פרטית עם מונית גדולה.

 

מונית גדולה – יתרונות

אז מהי מונית גדולה של הסעות ליציאות בערב? מדובר על כלי רכב גדול יותר ממונית רגילה אך קטן יותר מאוטובוס – כזה שיש בו מקום לבין 5 ל-20 אנשים ואפילו יותר. באמצעות מונית גדולה אתם יכולים לקבוע ביחד עם החבר'ה שלכם נקודת מפגש משותפת, ובה לעלות כולם ביחד על המונית.

יתרון נוסף שיש לשימוש במונית גדולה לשם הסעות ליציאות בערב הוא שאם לא מתחשק לכם לקבוע נקודת יציאה – המונית יכולה לעבור בין תחנות שתגדירו מראש ולאסוף את כולכם, מבלי להשאיר אף אחד מאחור.

 

ומה עם הנוחות?

גם מבחינת נוחות מונית גדולה היא פתרון מושלם להסעות ליציאות בערב. מדובר כאן על רכב מרווח ונוח, ותאמינו לנו – אחרי שתתחילו עם זה, לא תוכלו לחזור לאחור.

 

שלט של מונית
TAXI

אולי תאהבו גם את:

מה הוא מופע מנטליזם כשר?

מופע מנטליזם הוא מופע אשר משלב בתוכו קריאת מחשבות ופעלולים מסקרנים, אך האם גם הקהל הדתי יכול לצפות במופע ללא חשש? כמובן שכן, במאמר הבא

קרא עוד »
קסם יקר
כמה עולה מופע קסמים מושקע?

רוצים לדעת כמה עולה מופע קסמים? מבט מבפנים על התעשייה? ביקשנו ממומחים וקוסמים העוסקים בתחום לתת את התובנות שלהם לגבי העלויות של מופע קסמים. מתפאורה

קרא עוד »