חידוש צנרת ללא הרס – כמה זה יעלה לכם?

בעיות בצנרת עלולות למרר את חייהם של אלו שנפל בחלקם לחוות אותן מקרוב. ריחות עזים, הצפות, רטיבות מתמשכת ולעיתים רקבון. כל אלו יכולים להיות השלכותיהן של בעיות בצנרת. בימי קדם, כל בעיית צנרת דרשה החלפה של כל הצנרת, עבודה שכללה שבירת מרצפות והרס רב. היום, במקרים רבים ובאמצעות טכנולוגיה חדשנית ניתן לחדש ולתקן את הצנרת ללא הרס. 

 

האם ניתן לבצע חידוש צנרת ללא הרס בכל מקרים?

חידוש צנרת ללא הרס, כאמור מהווה פתרון חדשני ומודרני לבעיות צנרת מסוימות וחוסך את הפרוצדורה המורכבת של שבירת מרצפות ופירוק התשתית כולה. יחד עם זאת, חשוב להודות שלא בכל המקרים ניתן לבצע תיקון וחידוש של הצנרת ללא הרס.

חידוש ותיקון של צנרת ללא הרס מיועד בעיקר לצינורות ביוב ופחות מתאים לצנרת מים, זאת מסיבות טכניות ותפעוליות. בנוסף, כאשר הצנרת במצב רע מאוד גם אז לא ניתן לבצע חידוש ללא הרס ובמקרים כאלו צריך להחליף את הצנרת.

 

חידוש צנרת ללא הרס – איך זה עובד?

לאחר שהתרגלנו במשך שנים רבות שבעיות צנרת דורשות החלפה של כל הצנרת – קשה לתפוס שניתן לתקן ולחדש צנרת ללא החלפתה. ובכן, הסיבה העיקרית שבגללה צריך היה לגרום להרס רב ולבצע פירוק והחלפה של הצנרת נבע מקושי באיתור בעיה.

בעבר, בשל הקושי באיתור, גם בעיות קטנות ביותר הובילו לשבירת מרצפות והרס רב. היום, באמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם, ניתן לאתר את הבעיות, קטנות וגדולות, וכך במקרים מסוימים להימנע מההרס הרב.

 

השיטות הקיימות לחידוש צנרת ללא הרס

בעיות צנרת שונות דורשות שיטות עבודה שונות, אינסטלטור טוב ידע להתאים באופן מושלם שיטת עבודה לבעיה נתונה, הנה כמה מהשיטות הקיימות בשוק האינסטלציה:

  • התזה אפוקסית – שיטה שמתאימה לתיקון חור נקודתי בצינור. באמצעות רובוט, מותז חומר אפוקסי על האזור המחורר, החומר הוא בעל תכונות איטום ייחודיות ומבטיח אטימה מושלמת.
  • שירוול – שיטה שמתאימה לתיקון חורים רבים ובעומק רב. מתבצעת באמצעות החדרת שרוול מכווץ וניפוחו. נעשית הצמדה של השרוול לדפנות של הצינור, כך נוצר לחץ פנימי על הדפנות והמים לא יכולים לזלוג עוד דרך החורים.
  • הטלאה –  שיטה שמיועדת לאזורים בהם נמצאו סדקים או נזילות מקומיות. מתבצעת הטלאה, לרוב באמצעות פולימרים או סיבים עשויי זכוכית. חומרי ההטלאה עמידים בפניי חומצות שונות וטמפרטורות קיצוניות.

 

מה המחיר של חידוש צנרת ללא הרס?

לחידוש צנרת ללא הרס אין מחיר קבוע אחד, המחיר נגבה על פי מספר קריטריונים ומשתנים הנוגעים אופי הצנרת. שיטת התיקון הנדרשת, אורך הצנרת, דרך הגישה לצנרת, כל אלו ועוד יהוו את הגורמים שדרכם יקבע המחיר הסופי. חידושים מהסוג הפשוט יותר יתחילו ממחירים של כ-3000 שקלים בעוד שחידוש של מערכת ביוב שלמה ומורכבת יגיע למחיר של כמה עשרות אלפים.

שיפוץ צנרת ללא הרס

אולי תאהבו גם את:

מערבל בטון
על הסכנה בעבודות הבניין

תאונות אשר מתרחשות בענף הבנייה הפכו לעניין שגרתי למדי, אולם הן ניתנות למניעה. כיצד? להלן הפרטים. תאונות בענף הבנייה – עשרות הרוגים מדי שנה אחד

קרא עוד »