רוצים לשדרג את הבית? כך תעשו זאת בלי לשבור את הכיס!

לרוב, שיפוץ בית הוא הוצאה כלכלית מאתגרת, במיוחד בתקופה שאנו נמצאים בה. אולם, רבים מאיתנו רוצים לעשות "מהפך" או שדרוג בבית הקיים, ומרגישים בכך הכרח של ממש. הבית שאנחנו חיים בו עכשיו פשוט לא מתאים לנו יותר! למזלנו, יש כמה דרכים שניתן לשדרג את הבית או הדירה שלכם – מבלי לשבור את הכיס. קראו את המאמר הבא, שיחשוף את השיטות של המומחים לשדרוג הבית.

 

מה שלא הוסיף הטבע – יוסיף הצבע

אם אתם רוצים לחסוך בשיפוץ הבית אבל עדיין לגרום לו להראות חדש, לצבוע את הקירות זו אופציה מצוינת וזולה. צביעת הקירות יכולה לעזור להעלים לכלוך, סימנים או כתמים מהקירות, ולהעניק לבית מראה רענן. במידה ואתם גרים בבית פרטי – גם צביעת קירותיו החיצוניים של הבית יכולה לעשות פלאים לבית ישן. כמו כן, ניתן לכסות פגמים בקירות בעזרת צילומים ותמונות ממוסגרות. אנו ממליצים על אתר תמונה Tmuna.co בו ניתן למצוא מבחר של תמונות – גדולות כקטנות – שיעזרו לכם להוסיף מעט צבע ותחושה של ניקיון.

שיפוצים בבית

רכשו ארונות חדשים – או שפצו אותם

ארונות חדשים יעלו לך כמה אלפי שקלים – וזאת מבלי לספור את עלות ההתקנה וההובלה. במידה ותוכלו לפרק את הארונות הנוכחיים שלכם בזהירות יתרה, ייתכן שתוכלו להחזיר חלק מההוצאה ולמכור אותם בפייסבוק. אם מדובר במשהו שהוא מעבר למסגרת התקציב, היינו ממליצים על צביעת הארונות הישנים. תתפלאו איך צבע חדש יכול לעשות פלאים כולו למטבח או לחדר השינה.

 

ויהי אור

רעיון נוסף לשיפצור הבית: שינוי גופי התאורה. משהו פשוט כמו החלפת כל הנורות הישנות לנורות LED ישפיע מאוד על האווירה הכללית בבית. במידה ואתם גרים בבית פרטי – אנו ממליצים לכם לעבור על כל הנורות הממוקמות מחוץ לביתכם ולתקנן. וגם, זה יכול להיות רעיון טוב להשקיע בתאורה סולארית כדי לחסוך כסף.

שיפוצים בבית

אמנות קיר – הדרך הפשוטה ביותר ל"זרוק" קצת צבע לבית

תליית ציורים, תמונות ושעונים מיוחדים על קירות הבית החשופים יכולים להוות דרך נהדרת לשיפור המראה כללי של הבית – מבלי להוציא יותר מידי כסף, או אפילו לבזבז יותר מידי זמן – היום, ניתן להזמין משלוחים של ציורים מיוחדים במשלוח עד הבית – כלומר, שאפילו לא תצטרכו לצאת מהבית בשביל לקנותם.

 

התקינו מדפים חדשים – כי תמיד יש מקום לעוד מקומות אחסון

מקומות אחסון נוספים הם תמיד דבר מבורך, ומאפשרים יותר אופציות ומשחק לעיצוב. כמו כן, זוהי דרך מצוינת להנגיש יופי ואלגנטיות לחדר. בין אם תחליטו לעשות זאת בעצמכם או לשכור איש שיפוצים, יש הרבה דרכים מגניבות להוסיף עוד מדפים במרחב הביתי. לסיכום, אנחנו מקווים שתיישמו את הטיפים שלנו על מנת ליצור בית נעים, המותאם אישית לצרכים ולטעם שלכם. זכרו, כי אם קצת יצירתיות, תושייה וזמן – לא תצטרכו להוציא כספים רבים על שיפוץ מהחלומות.

שיפוצים בבית

אולי תאהבו גם את:

מערבל בטון
על הסכנה בעבודות הבניין

תאונות אשר מתרחשות בענף הבנייה הפכו לעניין שגרתי למדי, אולם הן ניתנות למניעה. כיצד? להלן הפרטים. תאונות בענף הבנייה – עשרות הרוגים מדי שנה אחד

קרא עוד »