5 טיפים להפקת יום הולדת בשטח פתוח

תקופת הקורונה גרמה לנו לחשב מסלול מחדש בתחומים רבים ואחד מהם הוא תחום החגיגות. עקב ההגבלות הרבות אנשים חוגגים את האירועים החשובים להם על פי ההנחיות בשטח הפתוח והמרווח.
הפקת אירוע חגיגי בשטח הפתוח דורשת התארגנות שונה מעט ועל כן רשמנו עבורכם חמש טיפים להפקת ימי הולדת באוויר הפתוח כדי שהיום המיוחד הזה ייזכר לעד בצורה חיובית ושמחה.

 

1 הגדרת מספר הילדים

הגדרה מדויקת של כמות הילדים שברצונכם להזמין ליום ההולדת והבנת מספר האנשים העתידים להשתתף באירוע תעזור לכם להתאים דברים רבים בצורה נכונה. פעמים רבות אנשים לא מחשבים את ההורים המגיעים עם הילדים וכדו' וכתוצאה מכך ישנו חוסר באוכל או בשירותים אחרים.
הבנת מספר המשתתפים גם יכולה לעזור בבואנו לבחור אטרקציה. על מנת שהיום יהיה מוצלח יש לוודא שלא ייווצרו תורים ארוכים ליד האטרקציות ולחשב האם הילדים יוכלו להספיק להשתתף בכל הדברים. במידה וישנם מוזמנים רבים רצוי להזמין אטרקציות קבוצתיות יותר כמו מתנפחים להשכרה או מופע קוסמות על מנת שכל הילדים יוכלו להשתתף.

 

2 בחירת מיקום

בניגוד לחגיגה באולם סגור שבמקרה זה רוב האולמות דומים אחד לשני פחות או יותר, בחירת המיקום לחגיגת יום ההולדת בשטח הפתוח היא קריטית ובה תלויה הצלחת האירוע.
עדיף לבחור מקום שקט ובלי גירויים סביבתיים, עם תיחום מוגדר, ללא דיירים קרובים העלולים להתלונן על הרעש ועדיפות לצל. כמובן שבמידה ולא ניתן למצוא מקום המקיים את כל התכונות הללו נעדיף לחפש מקום העונה על כמה שניתן, אולם חשוב להקדיש לנושא זה מחשבה רבה ולא לחגוג במקום האקראי הראשון העולה בראשנו.

 

3 בחירת השעה

אמנם אין לנו יכולת להשפיע על תאריך חגיגת יום ההולדת, אבל השעה ביום בה האירוע ייערך היא בשליטתנו, ועל כן ננסה להתאים את שעת האירוע למזג האוויר. במידה ויום ההולדת חל בקיץ השתדלו לחגוג בבוקר והימנעו מלהיכנס לשעות החמות, כיוון שהשילוב של שטח פתוח וחום אף פעם לא מוביל למשהו טוב.
לעומת זאת אם האירוע מתקיים בחורף העדיפו לקיימו בשעות הצהריים כאשר נעים. במידה ויש חשש לגשם אל תהססו לדחות את החגיגות בכמה ימים – אי דיוק בתאריך עדיף בהרבה על פני גשם המחסל כל סיכוי להנאה.

 

4 לדאוג לאוכל זמין

ילדים זה דבר רעב. דאגו תמיד לתדלק עמדת חטיפים ואוכל, בה הילדים יכולים לנוח רגע ולנשום אוויר לפני היציאה לאטרקציה הבאה. הדבר נכון שבעתיים כאשר האטרקציה שהזמנתם כוללת הוצאת אנרגיות כמו משחקי חברה או הפעלת מתנפחים.
כמו כן במידה והאירוע נחגג בקיץ וודאו תמיד כי יש מים קרים הזמינים לילדים.

 

5 להתעסק עם מקצוענים

הפעלות לימי הולדת הן תחום קורץ לכל מתבגר זב חוטם אשר רוצה לצבור ניסיון על חשבונכם. שימוש בשירותיהם של מתחילים אמנם משתלם כלכלית אולם לרוב הוא בא על חשבון המקצועיות ופעמים רבות החוויה אינה יוצאת מוצלחת בגלל חיסכון של כמה שקלים. מפעיל שאינו מנוסה עלול לייגע את הקהל וליצור זיכרון שלילי של האירוע.
הימנעו מלהמר על הילד שלכם – בחרו חברה מקצועית ומנוסה אשר תבטיח לכם את קיום האטרקציה בצורה טובה וכך חגיגת יום ההולדת של ילדכם תיצרב בזיכרונו בצורה חיובית ושמחה.

 

עוגה ובלונים

אולי תאהבו גם את:

מה הוא מופע מנטליזם כשר?

מופע מנטליזם הוא מופע אשר משלב בתוכו קריאת מחשבות ופעלולים מסקרנים, אך האם גם הקהל הדתי יכול לצפות במופע ללא חשש? כמובן שכן, במאמר הבא

קרא עוד »
קסם יקר
כמה עולה מופע קסמים מושקע?

רוצים לדעת כמה עולה מופע קסמים? מבט מבפנים על התעשייה? ביקשנו ממומחים וקוסמים העוסקים בתחום לתת את התובנות שלהם לגבי העלויות של מופע קסמים. מתפאורה

קרא עוד »