מתנות ממותגות לעובדים בחל"ת

אתגרי התקופה

מדינת ישראל והעולם בכלל, עוברים כעת תקופה לא פשוטה. עסקים רבים, מכורח הנסיבות וכתוצאה מהסגרים החוזרים ונשנים נאלצים להוציא את מרבית או כלל עובדי העסק לחופשה ללא תשלום, לעיתים, אף ללא נתונים מדויקים ביחס למועד חזרת העובד לפעילות שגרתית.

כתוצאה ממצב מורכב זה, מורל עובדי החברה, הגיבוש והרגשת המחייבות של העובדים נפגעים קשות, נתון שבטווח הרחוק עלול לגרום לנזק משמעותי הן לחברה והן לעובדיה.

לכן, בעלי עסקים וחברות רבים, נדרשים בימים טרופים אלו לחשוב על דרכים שונות ומגוונות לשמור על הקשר הרציף והעמוק עם עובדיהם.

אחת הדרכים היעילות והטובות ביותר לעשות זאת, היא לחלק מתנה לעובדים עליה מוטבע סמל החברה. מתנה כזו, שתועיל לעובד במגוון דרכים, תסמל עבורו את חשיבותו לחברה, ותגרום לו לחכות בערגה ליום החזרה מהחל"ת. ננסה להציג בפניכם מספר מתנות מומלצות, ואף נפרט את מחיריהן.

 

סוגי המתנות ועלותן

 

מוצרים חורפים

החורף ממשמש ובא, ואין ספק שאביזרי חורף יעילים ואיכותיים ישמחו את עובדי החברה ויתנו להם את התחושה שחושבים עליהם והם חשובים לחברה. ניתן להעניק לעובדים ערכות של ספלי תה בעלות של כ- 20 עד 30 ש"ח, או בקבוקים מיוחדים לחליטת תה בעלות של כ- 20 עד 30 ש"ח. ניתן לשדרג את המתנה בעזרת אביזרים נלווים לתה, כמו קופסאות פח לתיונים  במחירים הנעים מ- 60 ל- 100 ש"ח.

בנוסף, ניתן להזמין לעובדים "כירבוליות" שמיכות נעימות להתכרבלות), בעלות של כ- 27 ש"ח, או לחלופין מנורת שולחן משולבת עם רמקול לתאורה כשהימים מתקצרים, בעלות של כ- 40 ש"ח.

 

כלי מטבח

אחד המקומות בו עובדי החברה במהלך הסגר נמצאים ללא הפסקה הוא המטבח. לכן, אחת המתנות המתאימות ביותר לתוקפה זו היא ערכה של כלי מטבח איכותיים.

ניתן להזמין לעובדים ערכה מלאה של סירים בעלות של כ- 300 ש"ח, או ערכת מחבתות שעלותן תנוע מ- 70 ל- 150 ש"ח. לחלופין, ניתן להעניק לעובדים ערכת סכום בעלות של כ- 80 ש"ח . ערכה הכספי של הערכה תלוי בסוג הכלים ובכמות הכלים אותם מזמין בעל העסק.

 

המתנות היוקרתיות

ז'אנר נוסף של מתנות להעלאת מורל העובדים הוא מתנות המשדרות יוקרה ואלגנטיות. ניתן להזמין ערכת יינות בעלות של כ- 100 ש"ח. בנוסף, ניתן להזמין פותחנים יוקרתיים בעלות של כ- 30 ש"ח וקופסאות יוקרתיות לאחסון היין בעלות של כ-30 ש"ח. כך, ייזכרו העובדים בחברה או בעסק בעת לגימת יין עם בת הזוג, ויוקירו את העסק הממותג בו הם מועסקים.

 

החברה ממנה יירכשו המתנות

חברת "גיל גיפט", היא החברה המומלצת להזמנת המתנות. חברה זו היא בעלת ניסיון רב בתחום המתנות לעובדים, ומעניקה שירות אמין ואיכותי, עבור כל אירוע וצורך, בשמחה וביעילות.

מתנות

אולי תאהבו גם את:

מה הוא מופע מנטליזם כשר?

מופע מנטליזם הוא מופע אשר משלב בתוכו קריאת מחשבות ופעלולים מסקרנים, אך האם גם הקהל הדתי יכול לצפות במופע ללא חשש? כמובן שכן, במאמר הבא

קרא עוד »
קסם יקר
כמה עולה מופע קסמים מושקע?

רוצים לדעת כמה עולה מופע קסמים? מבט מבפנים על התעשייה? ביקשנו ממומחים וקוסמים העוסקים בתחום לתת את התובנות שלהם לגבי העלויות של מופע קסמים. מתפאורה

קרא עוד »