מה כדאי לדעת לפני שתזמינו קוסם למסיבת יום הולדת?

מתכננים לערוך מסיבת יום הולדת וחשבתם להזמין קוסם? רגע לפני שתסגרו עם הקוסם הראשון שמצאתם ברחבי הרשת, כדאי שתדעו שיש כמה דברים שאתם צריכים לברר לפני. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים בקוסם טוב, איכותי ומומלץ, אתם צריכים קודם כל ולפני הכל – לקרוא את המדריך שלנו שיציג בפניכם את כל הדברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם מזמינים קוסם למסיבת יום הולדת:

כדאי שתבררו אם יש לו ניסיון בהופעות של ימי הולדת

הדבר הראשון שאתם צריכים לבדוק לפני שאתם מזמינים קוסם זה ניסיון. אתם הרי רוצים להיות בטוחים שליום ההולדת שלכם, יגיע קוסם שיודע לבצע קסמים ייחודיים ושיש לו ניסיון במופעים מול קהל. שמענו לא מזמן על מסיבת יום הולדת שנערכה לילד בן 5.

ההורים שלו עשו את כל המאמצים כדי להביא ליום ההולדת שלו קוסם. אבל הם לא קראו את המדריך שלנו, והם לא בדקו שמדובר בקוסם עם ניסיון. בסופו של דבר, הם גילו שמדובר בקוסם מתחיל שזו הייתה ההופעה הראשונה שלו.

אנחנו לא נפרט לכם יותר מידי איך זה היה נראה, אנחנו רק נאמר שהיה יום הולדת בלתי נשכח, אבל לא מהמובן החיובי. האורחים עזבו את האירוע ממש לאחר שהקוסם עלה לבמה. אתם רוצים להימנע ממצב שכזה? תבררו שמדובר בקוסם עם ניסיון.

כדאי שתבררו שהוא עורך קסמים מיוחדים

כשאתם מזמינים קוסם לילדים אתם רוצים להיות בטוחים שמדובר בקוסם שיודע לערוך קסמים מיוחדים, לא כאלו שהילדים ראו ביום הולדת של ילד אחר שנערך לא מזמן. לכן, אתם צריכים לבדוק מהם הקסמים שהוא עורך. רוצים לדעת איך תוכלו לעשות זאת? בקלות. תעקבו אחרי ההוראות הבאות:

  1. תערכו חיפוש בגוגל ותכתבו את שם הקוסם
  2. תיכנסו אל האתר שלו ותראו כמה סרטונים שהוא העלה מהופעות קודמות שלו
  3. תבדקו האם מדובר בקסמים רגילים ומשעממים או לא
  4. תחליטו אם הוא מתאים ליום ההולדת שלכם או לא

כדאי שתבררו שילד או ילדת היום הולדת רוצים להזמין קוסם

אחד הדברים שחשוב מאוד לברר מראש רגע  לפני שאתם מזמינים קוסם זה שילד או ילדת היום הולדת רוצים שיהיה קוסם ביום ההולדת שלהם. אתם הרי לא רוצים להזמין קוסם ולגלות בסופו של דבר שהילד רצה בכלל הפעלה אחרת. אנחנו נגלה לכם סוד ונאמר לכם מהניסיון שלנו בתחום – כל ילד רוצה שיהיה קוסם ביום ההולדת שלו, ויותר מזה, הוא ירצה לשמוע על כך לפני יום ההולדת שלו.

לכן, אנחנו ממליצים לכם לשתף את הילד מראש ולומר לו שאתם מזמינים קוסם. כך תוכלו לבנות את ההתרגשות שלו מראש, ולהיות בטוחים שהוא מצפה ורוצה להזמין קוסם ליום ההולדת שלו.אלו כל הפרטים שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מזמינים קוסם.

קוֹסֵם

אולי תאהבו גם את:

מה הוא מופע מנטליזם כשר?

מופע מנטליזם הוא מופע אשר משלב בתוכו קריאת מחשבות ופעלולים מסקרנים, אך האם גם הקהל הדתי יכול לצפות במופע ללא חשש? כמובן שכן, במאמר הבא

קרא עוד »
קסם יקר
כמה עולה מופע קסמים מושקע?

רוצים לדעת כמה עולה מופע קסמים? מבט מבפנים על התעשייה? ביקשנו ממומחים וקוסמים העוסקים בתחום לתת את התובנות שלהם לגבי העלויות של מופע קסמים. מתפאורה

קרא עוד »
אילוסטרציה של כובע ושרביט קוסמות
אמן חושים באזור הדרום

חיפוש אמן חושים באזור הדרום יכול להיות פשוט וקל בעזרת מספר הכוונות והמלצות. כיום מדובר באטרקציה נפוצה וניתן למצוא אמני חושים בכל רחבי הארץ. הזמנת

קרא עוד »