איך אהבה משפיעה על הבריאות שלכם?

פילוסופים רבים תהו על משמעות רגש האהבה. כך, גם ביולוגים וחוקרי אבולוציה. אל חוקרים אלה הצטרפו גם הרופאים, שגילו שהאהבה אינה רק רגש נעים שנועד לעודד המשכיות לגנים של האוהבים. הרופאים גילו שאהבה ויחסי מין הם בעלי תועלת בריאותית משמעותית.

 

האהבה כתרופה האולטימטיבית

מיד נפרט מדוע זוגיות וסקס תדיר הם התרופה החדשה לחיים טובים ובריאים. גם הסובלים מאין-אונות יכולים ליהנות מיתרונותיה הבריאותיים של האהבה, וכל זאת בעזרת ויאגרה. מחקרים הראו כי זוגות מאושרים מאופיינים בנתונים בריאותיים משפרים. מדובר בזוגות שהעידו על כך שהזוגיות שלהם מאושרת, שכן זוגות שהעידו על זוגיות לא מאושרת, הראו מדדים בריאותיים גרועים יותר אף משל הרווקים.

 

יתרונותיהם הבריאותיים של הסקס

קיום יחסי מין באופן קבוע מהווה אחד מהמדדים לקיום קשר זוגי יציב וארוך טווח. ליחסי המין נמצאו יתרונות בריאותיים בפני עצמם:

 

סקס כתרופה האולטימטיבית למניעת סרטן

כספים רבים מושקעים במפעל המחקרי העצום שמקדם רעיונות שונים לטיפול ולמניעת סרטן. אך מסתבר שהפתרון נמצא ממש בין הסדינים! מחקרים גילו כי קיום יחסי מין סדירים בין בני זוג מפחית משמעותית את הסיכוי של נשים לחלות בסרטן השד, כמו גם את הסיכוי של גברים לחלות בסרטן הערמונית.

 

סקס מועיל לדיאטה

אם תהיתם מה יעזור לכם לדיאטה, אין ספק שבן או בת זוגתכם יכולים לעזור בעניין. מחקרים הראו כי זוגות מאושרים שמתמידים בקיום יחסי מין נהנים משריפת קלוריות יעילה יותר ומסיבולת לב-ריאה איתנה יותר.

 

סקס מאריך חיים

מחקרים הראו כי זוגות שמקיימים יחסי מין סדירים חיים לתקופה ארוכה יותר מהרווקים ומזוגות שלא מקיימים יחסי מין סדירים.

 

סקס יעזור לך לישון טוב יותר

חשיבותה של השינה לבריאותנו ולשגרת חיינו כבר ברורה כיום ומגובה במחקרים רבים. מחקרים הראו כי יחסי מין סדירים מאפשרים על שינה טובה יותר.

 

סקס יעזור לך להרגיש טוב יותר עם עצמך

מחקרים הראו כי זוגות המקיימים יחסי מין סדירים סובלים פחות מסטרס ומדיכאון. כמו כן, זוגות אלה נמצאו כבעלי דימוי עצמי חיובי יותר, מצב רוח טוב יותר.

 

סקס יעזור לך להיראות יפה יותר

אם אתם חששים מהתופעות האסתטיות המלוות את תהליך הזקנה, עשו יותר סקס! על פי מחקרים, נראה שבני זוג שמקיימים יחסי מין תדירים נהנים ממראה צעיר לאורך זמן רב יותר.

 

הסקס כמגן אולטימטיבי מול שפעת

על פי מחקרים רפואיים, נראה כי זוגות המקיימים יחסי מין תדירים נהנים אף ממערכת חיסונית משופרת.

 

לסיכום

לאהבה וליחסי מין תפקיד חשוב בשמירת המין האנושי איתן בעולם. אך מסתבר שחשיבות זו מלווה בבונוסים רפואיים משמעותיים. חשוב שתקחו את הבונוסים האלה בחשבון. במקום להזניח את הזוגיות שלכם – ראו בה כמתנה. הקדישו לבן או לבת הזוג שלכם כמה אהבה שאתם יכולים, ותזכו לחיים בריאים ומאושרים.

רגש של אהבה

אולי תאהבו גם את:

   מה זו אהבה
   מה זו אהבה

כשהפרפרים בבטן מתחילים להזכיר שיש בשביל מי ומה להתרגש, כשהלב נפתח למעבר חופשי לתת וגם לקבל, שכשיש אדם מיוחד שמבעיר זיק של שמחה שצובע גם

קרא עוד »