כיצד לזהות סימני בגידה אצל בן זוג?

למרבה הצער, נשים וגברים רבים מתמודדים עם מקרים של בגידה מצד בני זוגם – שמלווים בהתנהגויות שונות ומוזרות קודם לכן, המגדילים את החשד כי אכן מדובר בבגידה. במאמר הבא נסביר מהם הסימנים המוכרים שלרוב מאפיינים בן או בת זוג בוגדניים, וכיצד ניתן לשים לב אליהם. מקרים של בגידות בין בני ובנות זוג מאוד שכיחים בימינו, ומאלצים את בן או בת הזוג הנבגדים להתמודד אל מול הפגיעה הקשה כמו גם אל התוצאות שיכולות להגיע עמה. בן או בת זוג הבוגדים בבני זוגם, לרוב יציגו התנהגויות מסוימות שיכולות להעיד על כך שהם בוגדים. במאמר הבא נסביר כיצד ניתן לזהות אותן ומה ניתן לעשות במידה ואתם חושדים שאכן בוגדים בכם.

 

הסתרת מכשיר הסלולר

הסימן המוכר ביותר לכך שבן או בת זוגך בוגדים בכם, הוא התנהגויות מוזרות ומשונות המקושרות להתנהלות עם מכשיר הסלולר שלהם. לרוב, כשבן או בת זוג אכן בוגדים, הראיות לכך נמצאות במכשיר הטלפון האישי שלהם – התכתבויות, שיחות וכן ראיות להוצאות כספיות מחשידות. על מנת לגלות זאת באופן חד משמעי היעזרו באנשים מקצועיים שעובדים בתחום גילוי בגידות. על כן, הסימן המוכר ביותר לכך שהם אכן בוגדים בכם, מתבטא בכך שההתנהלות עם מכשיר הטלפון תשתנה – הם יסתירו אותו מכם, ינעלו אותו, יחליפו את הסיסמא שהכרתם קודם לכן, יניחו אותו על השולחן שהמסך מופנה כלפי מטה או יצאו מהחדר על מנת לענות לשיחה.

 

מתי הם מגיעים הביתה?

סימן נוסף לכך שבן או בת זוגכם בוגדים בכם, הוא שינוי שעת ההגעה הביתה. לרוב, תהיו מודעים לשעה בה בן או בת זוגכם נוהגים לסיים עבודתם, על כן במידה ותבחינו כי הם נוטים לאחר באופן תכוף יותר לביתכם, יכול מאוד להיות שהדבר מצביע על כך שהם בוגדים. הגעה בשעות הלילה המלווה בהתגנבות למיטה, מקרים ״דחופים״ חוזרים ונשנים שבגינם הם מאחרים להגיע, מקרי חירום עם חבר קרוב – ברמת העיקרון, כל תירוץ ״דחוף״ שחוזר על עצמו בתכיפות גבוהה, עלולה אכן להצביע על כך שהם מסתירים מכם משהו.

 

מתנות מתנות מתנות

אחד הסימנים המוכרים ביותר בקרב בני זוג בוגדניים, הוא הצורך להעניק מתנות לבן או בת הזוג בהם הם בוגדים. יכולות להיות לכך כמה וכמה סיבות – האחת, היא כמובן רגשות אשם שתוקפים אותם, בעקבות המעשה הרע שהם עושים, המצפון שלהם אינו עומד בזה והם מנסים לכפר על מעשיהם בכך שהם מעניקים מתנות רבות. שנית, יכול מאוד להיות שזו הדרך שלהם לשמור עליכם ״רגועים״, הרי מתנות הן סוג של מחוות חיזור, או הרעפת אהבה – וכשהם יעשו זאת באופן תכוף יותר, כך הם מאמינים שתתחזק אצלכם תחושת הביטחון והרוגע לגביהם.

אישה עם הגבר שלו אבל מחפשת למקום אחר

אולי תאהבו גם את:

   מה זו אהבה
   מה זו אהבה

כשהפרפרים בבטן מתחילים להזכיר שיש בשביל מי ומה להתרגש, כשהלב נפתח למעבר חופשי לתת וגם לקבל, שכשיש אדם מיוחד שמבעיר זיק של שמחה שצובע גם

קרא עוד »