החידושים בתחום עיצוב ארונות הבית – איזה ארון לקנות?

כיום קיימים בשוק מגוון ארונות אחסון לבית – דלתות הזזה, דלתות פתיחה, דלתות מראה, עם תלייה, בלי תלייה. אך מה מומלץ לצרכים שלנו? איזה ארון ישמש אותנו בצורה הטובה ביותר ויאחסן את כל מה שנצטרך ללא תלות בכיסא, בשולחן או במיטה?

 

הגודל כן קובע

פרמטר שהמון אנשים שוכחים לחשב הוא התאמת גודל הארון למידות האחר. חשוב שהארון לא יהיה גדול מידי ויתפוס מרחב רב בחדר ואף ישפיע על הנוחות והעיצוב, אך מנגד ארון קטן מידי יגרום לחוסר נוחות ואחסון הבגדים על או בתוך רהיטים נוספים מה שיתרום לחוסר הארגון ופגיעה בכל מטרת הקניה. קחו מדידות של החדר ובדקו איזה גודל יתפוס הכי פחות מרחב.

 

פונקציונאליותֿ

כמה פעמים הפכו כיסא המחשב והמיטה לערמת בגדים שלא נגמרת? וחדר השינה שלנו הופך בן רגע לחדר כביסה מבאס שמוריד כל רצון להתפנק בחדר האישי ביותר בבית. פונקציונאלית הארון משפיעה מאוד על הארגון בחדר ולכן חשוב שבארון שלכם תשתלב תלייה, מגירות ומדפים. התלייה תשמש לבגדי האירועים או לבגדים שאנו רוצים לשמור חלקים, מדפים לבגדי הנוחות היום יומיים ומגירות ללבנים.

 

למשוך, לדחוף או פשוט להזיז?

כיום קיימים ארונות עם שלל סוגי דלתות- דחיפה, מראה, הזזה וללא דלת כלל. הפופולריות ביותר הן דלתות נפתחות שהרבה פעמים בלי לשים לב נשארות פתוחות לאחר השימוש, או שהדלתות לא יכולות להיפתח מהשטיח או מרהיטים אחרים. דברים שיכול לקלקל את העיצוב והנראות שעבדנו עליהם כל כך קשה. הפתרון הנוח ביותר הוא ארונות הזזה של לילך רהיטים שנפתחות בקלות, בנוחות ובמהירות ולא מושפעות מאף רהיט אחר בחדר.

 

עיצוב

חשוב לבחור בעיצוב עדין שלא מושך יותר מידי את העין מאחר והארון הוא גם ככה גדול ומשמעותי במרחב. עיצוב הארון צריך להשתלב בטקסטורת החדר ובצבעים עדינים. רוב הארונות בשוק הן בצבעי אפור, לבן ועץ- מעבר לצבע חשובה איכות הארון ואין לגרוע מהאיכות בשביל עיצוב יפה, אנו רוצים להימנע מקנייה נוספת ורוצים לשמור על הסביבה ובזבוז מיותר של חומרי גלם.

 

איכות ללא התפשרות

ארון זהו פריט חובה בכל חדר שינה ובית. לא קיים חלל מגורים, מסעדה או עסקים ללא ארון. הארון הוא פריט יקר וכבד, ולכן הכרחי לעשות קנייה חכמה ונכונה של רהיט כזה שישמש אותנו עוד שנים רבות וטובות. יש לשים דגש על איכות החומר של הארון- העדיפות היא לעץ חזק ואיכותי ולוותר על הפלסטיק שלא נראה יפה בעין, לא מחזיק לאורך זמן ופוגע בסביבה.

השקיעו מחשבה רבה ותשומת לב בבחירת הארון המושלם, זה פריט יקר ומרכזי בחדר השינה וזהה בחשיבותו למיטה מבחינת המרחב והשימוש. בדקו באתרי האינטרנט השונים והתייעצו עם אנשים כך שתעשו את הקנייה החכמה ביותר.

ארון ביתי

אולי תאהבו גם את: