האם כדאי להתעכב בעת קניית ידיות לארונות ולמגירות?

כולם בוודאי מכירים את המשפט – אלוהים נמצא בפרטים הקטנים – ואני אומר כשמדובר בבחירת ידיות לארונות ומגירות אלוהים אכן נמצא בפרטים הקטנים ולכן עליכם להתעכב בבחירתם. ידיות הן לא רק אמצעי לפתיחת ארונות ומגירות, הן הדובדבן שעל הקצפת, הן האלמנט שמתבל את העיצוב ויש להן משמעות גדולה וחשובה. וכמו בכל עיצוב גם במקרה זה יש משמעות אנרגטית לבחירה שתעשו ולהנאה שתהיה לכם בסופו של דבר מהארון שקניתם או החדר שעיצבתם. במאמר הבא ננסה להבין כיצד ידיות יכולות להיות האקס פקטור של העיצוב כולו.

 

עולם שלם של ידיות

אז למי שחושב שידיות זה לא באמת חשוב אומר כך, מספיק לראות את המגוון העצום שקיים בתחום הידיות כדי להבין שמדובר בעניין חושב ובעל משמעות. תוכלו למצא כיום ידיות מעץ, ידיות ממתכת, ידיות מפלסטיק קשיח, ידיות מזכוכית, ידיות מגומי מעוצב וידיות מאבן. מה מתאים, באיזה צבע ואיך לשלב את זה בעיצוב הכולל זה שם המשחק.

 

ידיות – חומרים

החומר ממנו עשויות הידיות משפיע בהחלט על הבחירה שלנו, ישנם חומרים שברמה הפסיכולוגית לא מסתדרים לנו למשל עם חדר ילדים או עם חדר שינה להורים. מסתבר שמרבית האנשים מרגישים אותו הדבר בעניין הזה של החומר ולהלן מספר דוגמאות – מרבית האנשים מעדיפים לחדר ילדים ידיות מפלסטיק או מעץ, הם לא מוכנים לשמוע על זכוכית, פרספקס ושיש, אלה נתפסים אצלם כלא בטיחותיים לחדר ילדים למרות שזה לא בהכרח נכון. אבל לא משנה מה יסביר המוכר או המעצב הם כנראה לא ישתכנעו. לעומת זאת לחדר שינה מבוגרים חומרים אלה יהיו בעדיפות הראשונה אצל רובינו.

 

ידיות  – עיצוב וצבע

ידיות לארונות ולמגירות – המגוון הקיים איננו מאופיין רק בחומרים מהם עשויות הידיות, כמות העיצובים גם היא מכובדת מאוד וכל עיצוב מושפע כמובן מהחומר ממנו הוא עשוי. ניתן למצא עיצובי פרחים, יהלומים, מרובעים, עיגולים, כוכבים ועוד צורות שונות ומשונות. הצבעים של הידיות גם הם אינם מוגבלים והם מחולקים לגוונים ותתי גוונים וניתן לבצע ערבובי צבעים וידיות צבעוניות משלל צבעים.

 

קונספט מתחשב בקונספט

אין לי ספק שלפני שהגעתם לשלב הידיות שבדרך כלל מסיים את מהלך העיצוב הן אם מדובר בעיצוב ארון והן אם מדובר בעיצוב חדר שלם, אתם הספקתם לקבוע את הקונספט של הארון או החדר. בכל מצב חשוב שתהיו נאמנים לקונספט של עיצוב החדר, גם אם הזמנתם רק ארון וגם אם זה שלב הסיום של עיצוב חדר שלם. כדי שכל הפרטים יתחברו לתמונה יפה אחת, חייב להיות תאום בין כלל המרכיבים לרבות הידיות.

 

ידיות כשובר שיוויון

ידיות מתנהגות בדומה לאקססוריז שאנחנו עונדים או לובשים על עצמנו בתאום עם הבגדים. ידיות יכולות לצאת מגבולות הצבע של הארון או כלל החדר, הן יכולות להיות אדומות גם אם כל החדר לבן. ידיות יכולות לשבור את הצבע השולט ולעשות זאת בחן רב ולהוסיף רבות לעיצוב ומראה החדר בסיום התהליך, כל זמן שהן מתחשבות בקונספט הכולל.

 

סיכום

  • התייחסו לידיות כאל הדובדבן שעל הקצפת ותנו להן לייצר לכם טוויסט בעיצוב.
  • בחרו ידיות מחומרים שמתאימים לרהיט ולחדר שבו הוא יהיה.
  • תשתוללו חופשי עם הצבעוניות של הידיות.
  • דאגו תמיד שהידיות גם אם הן חורגות מהעיצוב זה נעשה בטעם ומתוך התחשבות בקונספט הכולל.

ארונות מודרניות

אולי תאהבו גם את: