איך אתה מסוגל לתת לכלב שלך לישון על הרצפה? 5 מיטות מומלצות לכלבים

הכלבים שלנו דורשים לא מעט אהבה ואכפתיות, ובהחלט מגיע להם לקבל אותה. כלב הוא חיה נאמנה שמעריצה את בעליה, ולכן עלינו לספק להם את הצרכים שלהם בקפידה. אחת מהפעולות שכלב מבצע לעתים קרובות במהלך שגרת חייו היא פעולת השינה. לכן, אנחנו צריכים לדאוג שלכלבים שלנו יהיה מקום נעים ובריא לישון בתוכו בבית. הנה כמה סוגי מיטה מומלצים שכל כלב יאהב לישון בהן.

 

מזרון

ציוד לכלבים יכול להגיע לסכומים לא מבוטלים, במיוחד אם מדובר בכלב חדש שהרגע הגיע ושצריך להיערך לגידולו. בעלים רבים מוצאים פתרון לבעיה זו על ידי רכישה של מזרון פשוט לכלבים שיאפשר להם לישון על נקודה שהיא לא הרצפה. המזרונים הם בהחלט אופציה זולה יותר, אך יש להם את החסרונות שלהם. הם לא תמיד מאוד איכותיים ולא בהכרח נוחים לכלב למטרות שינה.

 

מיטת כותנה

כאשר מדובר על מיטות לכלבים אין ספק שהסוג הנפוץ ביותר בקרבן הוא מיטות הכותנה. הכותנה מהווה חומר רך ונעים שמאפשר בקלות לכלב להרגיש בנינוחות במהלך שינתו. החומר הרך גם מאפשר שינה יותר בריאה, מאחר וחומרים קשיחים עלולים ליצור נזקים אצל הכלב במהלך השינה.

 

מיטת מלונה

מיטת מלונה היא פתרון מצוין במיוחד לכלבים שמיועדים למחייה מחוץ לבית. מדובר במיטה בעלת גג מקורה וקירות בצדדים שבתוכה הכלב יכול לישון ללא חשיפה לכיפת השמים. באופן טבעי, מאחר ומיטות המלונה מיועדות לעמוד מחוץ לבית באופן שוטף המזרון שאיתה מגיעה המיטה גם עמיד למים. העובדה שמיטה זו סגורה מהצדדים מעניקה לכלב תחושת ביטחון ומאפשרת שינה נוחה יותר.

 

מיטת קירור

ישראל היא מדינה חמה במהלך חודשי השנה, ורבים מזני הכלבים שישראלים מגדלים לא בהכרח מותאמים לחיות בטמפרטורות הגבוהות של המדינה. ניתן לראות זאת בעובדה שישנם כלבים רבים עם פרווה עבה מאוד יחסית שמעלה את הטמפרטורה של הגוף שלהם. כפתרון לכך, ישנן מיטות רבות עם מזרון מיוחד שמפזר את החום של הכלב בצורה מיטבית ושומר על טמפרטורה נמוכה.

 

מיטה אורטופדית

לכלבים רבים ישנן מגבלות רפואיות שלא מאפשרות להם בצורה נינוחה ובריאה על מיטה רגילה. בעקבות זאת, תוכננו מיטות מיוחדות שתוכננו מראש לאפשר לכלבים עם בעיות כאלו לישון בצורה בריאה. המיטות הללו עשויות מקצף מיוחד שמתאים את עצמו לצורתו של הכלב כאשר הוא שוכב עליה. לעתים גם אותן מיטות מגיעות עם מחממים שעוזרים לכאבי פרקים שעלולים להיות לכלב.

 

לסיכום

ישנם סוגים רבים של מיטות לכלבים שניתן למצוא בקלות היום בחנויות, והם עשויים להיות מאוד איכותיים. חשוב לשים לב לצרכים של הכלבים שלנו ולבחור להם את המיטות שאכן מתאימות להם. לא מגיע לכלבים שלנו לישון על הרצפה, מגיע להם את הכבוד של שינה במיטה נינוחה.

כלב ישן

אולי תאהבו גם את:

עמדת אוכל
כיצד בוחרים אוכל לגורים?

אנשים שמגדלים גורי כלבים מוצאים את עצמם לא פעם תוהים לגבי ציוד ואוכל מתאים עבורם. שכן, זה ידוע שיש סוגי מזון מסוימים שמותאמים בהתאם לזן

קרא עוד »