כיצד בוחרים אוכל לגורים?

אנשים שמגדלים גורי כלבים מוצאים את עצמם לא פעם תוהים לגבי ציוד ואוכל מתאים עבורם. שכן, זה ידוע שיש סוגי מזון מסוימים שמותאמים בהתאם לזן של הכלב, הגודל שלו והגיל. אם כל הפרטים הללו לא היו ידועים לכם עד כה, אתם צריכים לקרוא את השורות הבאות ולגלות איך תוכלו לבחור אוכל לגורים על הצד הטוב ביותר.

 

איך בוחרים אוכל לגורים – השלב ה – 1

רגע לפני שתצאו לקנות את האוכל לגור שלכם, עליכם לערוך בירור מקיף. אם יש לכם חברים או שכנים שיש להם גורים, אתם צריכים לפנות אליהם ולשאול אותם איזה אוכל הם נותנים לגור שלהם. חשוב מאוד שתבדקו את העניין אל מול 4 אנשים שונים, כדי שתוכלו לקבל היצע רחב. שימו לב – אתם יכולים גם לערוך בירור באמצעות פרסום ברחבי הרשת. ניתן לעשות זאת באחת או יותר מהפלטפורמות הבאות:

  • גוגל
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

 

איך בוחרים אוכל לגורים – השלב ה – 2

בשלב השני אתם צריכים לכתוב רשימה מסודרת שבה יהיו הרשמים שמצאתם ברשת או תוך שיחה אל מול גורמים שונים. חשוב לציין בראשה של הרשימה הזו כותרת נבחרת שתאפשר לכם לדעת שזו רשימה שכוללת אוכל מומלץ לכלבים. שכן, ייתכן שתחזרו אליה בהמשך כדי לבדוק אפשרויות אחרות. כעת אתם צריכים להיכנס אל מנוע החיפוש שלכם ולכתוב את שם המותג הנבחר במטרה לקרוא עליו ביקורות.

 

איך בוחרים אוכל לגורים – השלב ה – 3

כדי שתוכלו להיות בטוחים ב – 100% שאתם בוחרים במותג איכותי שמציע אוכל לכלבים גורים שהוא מזין ועונה על הצורך של הגור שלכם, עליכם לבדוק מיהו המותג שקיבל את מרבית חוות הדעת החיוביות. כך שבעצם, עליכם לכתוב בכל פעם שם של מותג אחר מהרשימה ובסופו של דבר, לבחור במותג הטוב ביותר.

 

איך בוחרים אוכל לגורים – השלב ה – 4

בשלב הזה נותר לכם לבחור את האוכל בהתאם לציון הגבוה ביותר. אם בלשונית גוגל ביקורות מותג X  קיבל דירוג של 5 מתוך 5 בזמן שמותגים אחרים קיבלו ציון נמוך יותר, אתם יכולים לבחור במותג X ולהיות בטוחים שבחרתם נכון. אנו מאמינים בחכמת ההמונים. כך שאם הרבה אנשים בחרו במותג הזה כמתאים לגור שלהם, אתם גם יכולים להיות בטוחים שאתם בוחרים נכון.

 

איך בוחרים אוכל לגורים – השלב ה – 5

בשלב ה – 5 והאחרון אתם צריכים לבדוק מהו מגוון הטעמים שמוצע במותג שבחרתם ולבדוק איזה טעם הוא האהוב ביותר על הכלב שלכם. יש חנויות שמאפשרות לבצע טעימות, כך שתוכלו ליישם את השלב בחנות כלשהי או לבדוק עם שכנים שלכם אם יש להם את המותג והטעם המדובר בבית.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך בוחרים נכון אוכל לגורים. כעת, כשיש לכם את המידע, נותר לכם רק לבחור את האוכל המתאים ביותר. שיהיה בהצלחה!

כלב יושן

 

אולי תאהבו גם את: