חטיפים לכלבים – איפה קונים ואיך בוחרים?

אמנם האמרה "הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם" כבר הפכה לקלישאה מרוב שהיא נדושה, אך כנראה שיש סיבה לכך שהיא כל כך פופולרית: כי מדובר באמת לאמיתה. לכן אין זה מפתיע שבעלי כלבים רבים מחפשים דרכים לצ'פר ולפנק את החברים על ארבע, ואחת הדרכים היא על ידי חטיפים. מה מותר לתת לכלבים לאכול, מה מומלץ ואיך בוחרים?

 

מה מותר ומה אסור?

כשמדובר בחטיפים לכלבים, האינסטינקט הראשון של מרבית בעלי הכלבים יהיה פשוט לתת להם חלק מהשאריות של ארוחת הערב או את העצמות של העוף. אך שימו לב שזה מסוכן לתת לכלבים מזון המיועד לבני אדם ממגוון סיבות.

יכול להיות שמדובר במזון שכלבים לא יכולים לעכל, מה שיכול להוביל לכמה ימים של אי נוחות ובעיות מעיים אצל הכלבלב או גרוע מכך ולהביא אותו למצב מסכן חיים. מעבר לכך, נתינת עצמות מאוכל של בני אדם עלולה להיות מסוכנת, שכן חלק מהעצמות עלולות להיות חלולות, להישבר ולסכן את חייו של כלבכם.

חטיף כלב

איפה קונים?

אז אחרי שהגענו למסקנה ששאריות מזון הן לא רעיון טוב ושעדיף לקנות חטיפים לכלב, עולה השאלה היכן קונים את החטיפים הללו. התשובה, לא במפתיע, היא שקונים אותם באותו המקום שבו קונים את שאר המזון לכלב ואת כל האביזרים הנדרשים עבור גידול כלב – בחנות חיות. כמובן שמגוון החטיפים הקיימים בחנות יהיה תלוי בגודל החנות. בחנות השכונתית מן הסתם שיהיה פחות מבחר מאשר בכלבו ענק או בסניף מתוך רשת של חנויות חיות.

 

רגע, יש כמה סוגים של חטיפים לכלבים?

בקצרה, כן. יש מגוון עצום של חטיפים שונים לכלבים. חטיפי העשויים מטלה, חטיפי עצמות, חטיפי בקר, חטיפי דג והרשימה עוד ארוכה. מגוון החטיפים הרחב נועד לספק בחירה עבורכם ועבור הכלב שלכם, על מנת למצוא את החטיף המתאים ביותר עבורו. שימו לב שחלק מהחטיפים עונים על צרכים נוספים מעבר להיותם פינוק עבור הכלב, כמו לדוגמה חטיפים המסייעים לכלבים לשמור על המשקל.

חטיף כלב

אז איך בוחרים את החטיף המתאים לכלב שלי?

מכיוון שיש מגוון כה רב של סוגים שונים של חטיפים, קל ללכת לאיבוד ולא לדעת מה לבחור. יש חברות שונות, יש סוגים שונים ויש מרכיבים שונים בכל אחד מהחטיפים. הדרך הטובה ביותר לבחור את החטיף עבור הכלב שלכם מורכבת שני שלבים. בשלב הראשון, התייעצו עם הווטרינר וודאו שאין לכלבם הגבלות תזונתיות כלשהי שלא ידעתם עליהן. בשלב השני, מצאו חנות חיות בעל מוכרים נחמדים ובקשו את עצתם ועזרתם בבחירת החטיף המושלם עבור הכלבלב שלכם.

 

סיכום

לסיכום, עולם החטיפים לכלבים הוא עולם גדול ומסובך יותר ממה שאדם מן השורה יכול לצפות. במידה ואתם מתלבטים איזה סוג יתאים עבור הכלב שלכם, גשו לחנות החיות הקרובה לביתכם ובקשו עזרה מהמוכר התורן.

חטיף כלב

אולי תאהבו גם את:

עמדת אוכל
כיצד בוחרים אוכל לגורים?

אנשים שמגדלים גורי כלבים מוצאים את עצמם לא פעם תוהים לגבי ציוד ואוכל מתאים עבורם. שכן, זה ידוע שיש סוגי מזון מסוימים שמותאמים בהתאם לזן

קרא עוד »