הכירו 3 סוגי כלבים קטנים

חובבי כלבים יודעים שלכל אחד מהם יש העדפה ברורה לכלבים גדולים או קטנים. מדריך זה פונה לאלו שאוהבים לטייל עם הכלב בתיק צד או להחזיק אותו בידיים, מבלי לחטוף כאב גב. שכן, בשורות הבאות נציג בפניכם את 3 סוגי הכלבים הקטנים שאסור לכם לפספס. הישארו כאן ותצאו עם כל המידע הדרוש.

 

הסוג הראשון: שיצו

בחרנו לפתוח את המדריך בכלב הקטן שמאופיין בעיניים גדולות, כהות ואף מתוק וקטן. גזע זה הגיע אלינו הישר מסין הרחוקה, שם הוא זוכה להערכה רבה, משום שהוא משמש כמלווה לבני המלוכה. כלבים אלה ידועים בפרוותם הארוכה והחלקה שמצריכה טיפוח על בסיס קבוע. מי שמגדלים את הכלב האהוב, יודעים שעליהם לסרק את הפרווה לעיתים רחוקות ולהעניק תספורת שתאפשר לכלב לזוז בקלות. חשוב לציין שכלבים אלה נחשבים לידידותיים ועדינים, כך שהם מתאימים במיוחד למשפחות עם ילדים קטנים.

 

הסוג השני: פומרניין

"פום" או "דובי" הם כינויים שניתנים לכלב הקטן שיוצג בפניכם כעת. מדובר בגזע שנראה כמו צעצוע רך שכבש את לבם של חובבי הכלבים הקטנים ברחבי העולם. הפומרניין נחשב לגזע אנרגטי ואינטליגנטי. לכן, אנשים שמחפשים פומרניין ננסי למכירה צריכים לדעת שעליהם להקדיש זמן רב בכל הנוגע לפריקת אנרגיות שנחשבות לעניין חיוני לבריאותו. בחרנו להציג בפניכם כמה מאפיינים בולטים שיאפשרו להכיר בו מקרוב:

  • נחשב לכלב שמירה מצוין למרות קומתו הנמוכה
  • יוצר קשרים חזקים עם הבעלים שלו, נחשב לכלב נאמן
  • יודע לקיים אינטראקציה טובה עם ילדים ומבוגרים

פומרניין

הסוג השלישי: פאג

יש לו פרצוף מצחיק ופנים מקומטות שיעלו בכם חיוך באופן מידי. זו הסיבה שנהוג לקרוא לו "הליצן שבכלבים". מדובר באחד הכלבים האהובים שכובש את ליבם של מבוגרים וילדים רבים. מי שגידלו כלב מגזע זה בעבר, יוכלו להעיד שמדובר בכלבים שובבים שאי אפשר להתעלם מנוכחותם. חשוב לציין שהגודל לא קובע בכל הנוגע לפאג. שכן, יש לו אישיות גדולה במיוחד. הוא מתאים לגידול בקרב אנשים מאוכלוסיות שונות, לדוגמא:

  • רווקים
  • קשישים
  • משפחות ועוד

ראוי לציין שהמאפיינים הפיזיים של הפאג גורמים לא פעם לבעיות רפואיות שמצריכות בירור וטיפול מהיר. לכן, מגדלי זן זה צריכים להיות ערניים ולפנות לווטרינר בעת הצורך.

 

רוצים לגדל כלב קטן? זה הזמן לבדוק את ההתאמה

סביר להניח שהגעתם למדריך זה, כדי להכיר בסוגי כלבים קטנים שתוכלו לגדל בבית לאורך שנים. כעת ברור לכם שלכל כלב קטן יש אופי די גדול. לכן, עליכם לבדוק מראש את ההתאמה בין הכלב הנבחר לאורח החיים שלכם.

 

מילים אחרונות לסיום

אלה היו 3 סוגי הכלבים הקטנים שאתם חייבים להכיר, רגע לפני שתגדלו אחד בביתכם. בשלב זה אתם מחזיקים באינפורמציה העדכנית, כך שנותר לכם רק להגיע להחלטה מושכלת. נאחל שתיהנו מהרכש החדש ושתגדלו אותו בנחת.

פאג

אולי תאהבו גם את:

עמדת אוכל
כיצד בוחרים אוכל לגורים?

אנשים שמגדלים גורי כלבים מוצאים את עצמם לא פעם תוהים לגבי ציוד ואוכל מתאים עבורם. שכן, זה ידוע שיש סוגי מזון מסוימים שמותאמים בהתאם לזן

קרא עוד »