איך לבחור כסאות בר לבית?

יש מקומות בבית שלא ניתן לוותר עליהם. מקומות אלה ישמשו אותנו בכל זמן שהותנו בבית ולכן הם חשובים מאוד, הן בהיבט העיצובי והן בהיבט הפונקציונאלי. בהקשר זה, מטבח הבית משמש אותנו כחלל משמעותי ומרכזי בבית, ולכן נשקיע בעבורו את מיטב העזרים והרהיטים שנוכל בהתאם ליכולת שלנו. 

בין האפשרויות הרבות שקיימות בפני הצרכן לריהוט אזור זה, כסאות-בר עשויים להיות אופציה מעולה לכך. כסאות בר יכולים להיות כמעט בכל מטבח, בין אם המטבח קטן מהממוצע ובין אם ישם אזור מוגדר לשולחן אוכל במטבח רחב וגדול. מציאת כיסאות רלוונטיים למטבח עלולה להיות משימה מתישה וארוכה, לכן במאמר זה נציע בפניכם מספר טיפים שיקלו עליכם במלאכה זו.

 

התאימו את הכיסאות לסגנון המטבח

בחרו כיסאות שיתמזגו עם הבית והמטבח בפרט. אל תמהרו לקנות את הכיסא המיוחד והמרשים הראשון שאתם נתקלים בו, אלא עליכם לשאול את עצמכם האם הוא באמת משתלב עם המטבח שלכם.

 

לא להתפשר על נוחות הישיבה

אנשים נוטים להתפשר על הפתרון הפשוט היותר בדרך כלל הוא גם הזול ביותר. כדי למנוע מראש עוגמת נפש עתידית וחוסר נעימות מול אורחים, רצוי לבחור כסאות שהמושב והמשענת שלהם מרופדים. כיסא מרופד הוא כיסא נוח יותר ונעים יותר לישיבה ממושכת.

 

גובה הכיסא ביחס לבר

גובה הכיסאות הוא קריטית ביותר כשבאים להתאים אותו לאי שנמצא בביתכם. יש לקחת בחשבון את שיקול הגובה של הכיסא ביחס לפינת הישיבה שקיימת במטבח. צריך לשים לב שהכיסאות אכן נמוכים מהאי עצמו, אך לא באופן משמעותי מדי, זאת בשביל שגם הילדים יוכלו להרגיש בנוח בזמן הישיבה בהם.

 

לא מספיק מראה עיניים

גם אם מצאתם כיסא שמעוצב לטעמכם, במידות הנכונות ובקיצור מצא חן בעיניכם, אל תמהרו לרכוש אותו מבלי שישבתם עליו קודם לכן. שבו ברווחה על הכיסא התרווחו ובדקו האם עלולות לצוץ בעיות עתידיות: עד הכיסא נוח לישיבה ממושכת? האם ניתן להישען אחורנית בביטחה? האם בתחתיתו יש מרחב להנחת הרגליים? ככל שתבדקו את הנושא לעומק ותשאלו יותר שאלות, כך תהיינה לכם פחות הפתעות בעתיד.

 

בדקו היטב את איכות החומרים

פרטי הריהוט השמישים יותר בבית, ללא ספק, הם הכיסאות ובפרט אלו של המטבח. במהלך היום אנחנו מרימים אותם, גוררים אותם, ומעבירים אותם ממקום למקום. אם תבחרו כיסאות שאינם איכותיים מספיק, מטבע הדברים הם לא יחזיקו מעמד לאורך זמן. עליכם לבדוק שהכיסאות עשויים מחומרים חזקים ועמידים, לשים לב שהשלד שלו מורכב מחומר איכותי ויוצר בטכניקות מתקדמות.

 

סיכום:

בחירת כיסאות לבית היא משימה מאתגרת ביותר. כיום השטח הציבורי בבית הפך לחלל אחד אשר מכיל את הסלון, פינת האוכל והמטבח. לכן לכיסא הבר, שמונח באור הזרקורים, יש תפקיד חשוב כאלמנט עיצובי שמקשר בין הפינות השונות. אם תעבדו על פי הטיפים שהצענו לכם, משימה זו תהיה הרבה יותר פשוטה.

 

מטבח ביתי

אולי תאהבו גם את: