רוצה להגביר את החשק המיני? כך תעשה את זה נכון

ליבידו, או יצר מיני, הוא חלק חיוני מחיים בריאים, מלאים ומספקים. לרוע המזל, אנשים רבים מתקשים מאד לשמור על חשק מיני בריא עקב מתח, חוסר אנרגיה, או אפילו גיל. אבל לשמחתם, ישנם צעדים שאפשר לנקוט כדי להגביר באופן טבעי את החשק המיני ואפילו להפוך את המין למהנה, מתמשך ומרגש יותר.

 

הגישה ההוליסטית

יש אנשים אשא מעדיפים לנקוט בגישה הוליסטית בכל הנוגע לבריאות שלהם. במידה ואתם כאלה, הקפידו על מנוחה מספקת, פעילות גופנית סדירה ואכילת תזונה מאוזנת. השלבים הבסיסיים הללו יסייעו להבטיח שהגוף שלכם מתפקד כראוי, מה שיכול בתור התחלה להוביל ליבידו גבוה יותר. בנוסף, הקפידו להקדיש זמן כדי להפחית את הלחץ בחייכם. ללחץ יכול להיות השפעה שלילית על החשק המיני, אז נסו למצוא דרכים לאזן את רמות החרדה ולהירגע.

 

תוספי תזונה

שנית, תוספי מזון מסוימים עשויים לעזור להגביר את החשק המיני. לדוגמה, קמגרה היא מעין תוסף טבעי שיכול לעזור משמעותית בהגברת החשק המיני. בנוסף, עשבי תיבול מסוימים כגון עשב עז חרמן, שורש מאקה וכדומה הוכחו כבעלי השפעות חיוביות על החשק המיני והגברת הליבידו.

 

קמגרה?

קמגרה היא תרופה הפועלת על ידי הגברת זרימת הדם לפין, מה שמאפשר זקפה חזקה יותר ומתמשכת יותר. זרימת דם מוגברת זו מסייעת לשיפור הביצועים המיניים, כמו גם להגברת החשק המיני. קמגרה ידועה כמסייעת לגברים עם הפרעות זיקפה, אבל היא גם יכולה להיות תוסף שפשוט מסייע במידה ורוצים להגביר את החשק המיני. מומלץ לרכוש קמגרה ג'ל מארז 28 יח' בכדי ליטול אותו באופן רציף ממש כמו תוסף תזונה ולא רק לפני קיום יחסי מין.

 

בינו לבינה

שלישית, נסו לפנות זמן לאינטימיות. נכון, זה יכול להיות קשה לזוגות עם לוחות זמנים עמוסים, קריירות מפוצצות או ילדים קטנים, אבל חשוב מאד לפנות זמן אחד לשני. הקפידו לקבוע יום קבוע בשבוע לדייט זוגי, אתם יכולים אפילו לקבוע בלוז מתי משתובבים בחדר השינה. זה אולי לא השמע רומנטי אבל אנחנו מבטיחים שזה יעזור לטפח את הזוגיות והקשר המיני שלכם.

 

גיוון מיני

רביעית, התנסו בתנוחות, צעצועים וגיוונים שונים במיטה. אולי תופתעו לגלות שלנסות משהו חדש יחד יכול להיות מרגש ומגבר ואף יכול לעזור להצית מחדש את הלהבה בינכם לבין בת הזוג. בנוסף, עיסוק במשחק מקדים יכול לעזור לבנות ציפייה, ולהוביל לחוויה מהנה יותר.

 

תקשורת בריאה

לבסוף, אל תפחדו לדבר עם הפרטנרים שלכם ולדון ברצונות ובבעיות שלכם בצורה שקופה, כנה ואמיתית. תקשורת פתוחה וגלויה היא המפתח לכל מערכת יחסים בריאה, ויתכן שבת הזוג שלכם תהיה מוכנה לחקור איתכם  דברים חדשים שממש יפתיעו אתכם. אז מה אכפת לכם? תהו ניסיון – מקסימום תצליחו.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, על ידי ביצוע הצעדים הפשוטים האלה, אתם יכולים להגביר את החשק המיני שלכם, לשפר את הזקפה שלכם ולהפוך את המין למהנה יותר. זכרו לדאוג לעצמכם, להקדיש זמן להירגע ולתקשר בפתיחות עם בנות הזוג שלכם. עם הגישה הנכונה, אתם יכולים להגביר את החשק המיני ולחגוג במיטה כפי שלא חגגתם שנים ארוכות. סמכו עלינו – גם בת הזוג תהיה מרוצה עד הגג.

רוצה להגביר את החשק המיני כך תעשה את זה נכון

אולי תאהבו גם את:

   מה זו אהבה
   מה זו אהבה

כשהפרפרים בבטן מתחילים להזכיר שיש בשביל מי ומה להתרגש, כשהלב נפתח למעבר חופשי לתת וגם לקבל, שכשיש אדם מיוחד שמבעיר זיק של שמחה שצובע גם

קרא עוד »