כיצד להפוך אירוע בנאלי לחוויה יוצאת דופן

חוגגים יום הולדת לבן או לבת? גיבוש כיתתי או ערב חברתי? אל תסתפקו באירוע בנאלי שישעמם את הילדים שלכם. המאמר יפרט איך להפוך את האירוע שלכם לחוויה יוצאת דופן.

 

איך לתכנן את המסיבה המושלמת?

לא משנה מהו האירוע אותו חוגגים, חשוב לתכנן אותו בקפידה על פי מקום האירוע, מספר המשתתפים, הגיל, המגדר, הקונספט הרצוי והתקציב שלכם. כל הפרמטרים הללו צריכים להילקח בחשבון בין אם מדובר על בחירת הכיבוד ובין אם מדובר על בחירת האטרקציה.

בכל מקרה לא תוכלו להרשות לעצמכם שהילדים ישתתפו באירוע בנאלי או משעמם. לפיכך, לאחר שאתם יודעים כמה אורחים ישתתפו באירוע ומה אופי המסיבה בחרו במקום אידאלי. תוכלו לארגן אירוע בבית, באוהל אירועים, בים, בטבע, במועדון או באולם, הכל לפי התקציב.

 

בחירת אטרקציות חדשניות

אם בעבר היו מסתפקים בהפעלה של קוסם לימי הולדת או משחקי חברה, היום מדובר על הפקה נרחבת המותאמת לגיל ומגדר. למשל, כשמדובר על יום הולדת המיועדת רק לבנות בחרו באטרקציות שמעניינות אותן על פי גילן. בנות מגיל 8 והלאה אוהבות להתאפר, ליצור, לצלם סרטונים לרשתות החברתיות ולהתלבש יפה.

במקרה כזה תוכלו לבחור באטרקציות יוצאות דופן כמו סדנת איפור, סדנת טיק טוק, סדנת יצירה או סדנת אופנה. לעומתן, בנים יתחברו יותר לאטרקציות אתגריות וספורטיביות או לכאלו הקשורות למולטימדיה.

כאשר מדובר על מסיבה לכל המגדרים תמיד סדנת ריקודים תהיה אפקטיבית, משחקי חברה עכשוויים, סדנת אפייה וכד'. העיקר שלילדים יהיה מעניין. מעבר לכך ההפעלות צריכות לתת מענה לתחומי העניין של חתן או כלת השמחה ולכן מומלץ לבחור אותן ביחד איתם. כלומר, אם הילד אינו חובב כדורגל, אל תבחרו לו אטרקציה הקשורה לנושא זה.

 

בחירת האטרקציה על פי קונספט

קונספט הוא למעשה הנושא של המסיבה. למשל, אם בחרתם במסיבת אבירים חשוב שתייצרו אווירה הכוללת תפאורה מתאימה, חרבות, כובעים או לבוש מתאים אחר והפעלה מתאימה. קונספטים המתאימים לכולם יכולים להיות בסגנון: כדורגל, כדורסל, הישרדות, המרוץ למיליון, המזרח הרחוק וכן הלאה.

למשל לקונספט כדורגל אפשר להכין עוגת יום הולדת בצורת כדורגל שהשולחן מעוצב בצבעים מתאימים ומלבד הפעלה מוטורית לצלם קליפ של "הנבחרת" ולהעלות לרשת החברתית. באתר www.ls-party.co.il תוכלו למצוא מגוון רעיונות לימי הולדת, גיבוש כיתתי או אירועי בר/בת מצווה על פי קונספט ולהרים את האירוע בצורה מושלמת.

 

השקעה בציוד נלווה ובעיצוב

כאשר חוגגים אירוע צריך להשקיע בציוד נלווה במיוחד אם מדובר באירוע בבית או בטבע. כדי שהאירוע יהיה אקטיבי ומלהיב תזדקקו למערכת הגברה או בידורית, רמקולים איכותיים, תאורה, גנרטור, שולחנות, כיסאות, מפות, כלי אוכל נאים, סידורי פרחים וכד'. לפיכך, ככל שהאירוע יהיה מושקע יותר מבחינה עיצובית, ציוד נלווה, כיבוד ואטרקציות, כך הוא יהיה בלתי נשכח עבור האורחים שלכם.

 

אנשים חוגגים

אולי תאהבו גם את:

מה הוא מופע מנטליזם כשר?

מופע מנטליזם הוא מופע אשר משלב בתוכו קריאת מחשבות ופעלולים מסקרנים, אך האם גם הקהל הדתי יכול לצפות במופע ללא חשש? כמובן שכן, במאמר הבא

קרא עוד »
קסם יקר
כמה עולה מופע קסמים מושקע?

רוצים לדעת כמה עולה מופע קסמים? מבט מבפנים על התעשייה? ביקשנו ממומחים וקוסמים העוסקים בתחום לתת את התובנות שלהם לגבי העלויות של מופע קסמים. מתפאורה

קרא עוד »
אילוסטרציה של כובע ושרביט קוסמות
אמן חושים באזור הדרום

חיפוש אמן חושים באזור הדרום יכול להיות פשוט וקל בעזרת מספר הכוונות והמלצות. כיום מדובר באטרקציה נפוצה וניתן למצוא אמני חושים בכל רחבי הארץ. הזמנת

קרא עוד »