הפלגות בים התיכון

יצא לכם לשמוע על הרבה מאוד אנשים שכבר נהנו מחופשות של הפלגות בים התיכון והתחלתם לחשוב על האפשרות הזאת גם אתם? אם כך, בהחלט אפשר להבין אתכם, כי מדובר על חופשה מהסרטים. ראשית, אם מעולם לא שטתם באוניה גדולה ומפוארת שעוצרת בנמלים הכי יפים, אין ספק שתישארו עם פה פעור במהלך חופשה כזאת. שנית, בדרך כלל הבילוי מתחיל כבר מהרגע הראשון כשעולים על האוניה, בין אם זה בגלל כל הפינוקים שמחכים על האוניה עצמה ובין אם זה בגלל האווירה הטובה. תמיד יש מוזיקה טובה, אוכל נהדר ואנשים שמחים שנמצאים בחופשה, אז מה יכול להיות רע? כמו כן, הים התיכון מלא בפינות חמד מקסימות שהאוניה תעצור בהם, בין אם מדובר על איים יווניים כמו סנטוריני, רודוס או מיקונוס ובין אם מדובר על נמלים נפלאים באיטליה, כמו נמל ונציה, נאפולי ועוד. אתם תראו שלא יהיה לכם רגע דל בחופשה הקרובה אך מצד שני, יהיה לכם הרבה שקט ושלווה, אז למה שלא תזמינו מקומות עוד היום?

ים התיכון

איזה שייט הכי יתאים לכם?

 

איזה שייט הכי יתאים לכם?

 

כל מי שחושב על הפלגות בים התיכון נתקל תחילה בבעיה, שכן על פי הנאמר באתר icruise יש ריבוי אדיר של חופשות ואפשרויות. לכן, כדי שתוכלו לבחור את השייט המתאים לכם ביותר, כדאי יהיה לחשוב תחילה לכמה זמן אתם מעוניינים לשוט. האם מבחינתכם, כיוון שזה השייט הראשון, תתאים לכם חוויה של שבוע בלבד? או שאתם רוצים ישר לנסות את החבילה הכי גדולה ומקיפה שאפשר להציע לכם לים התיכון? מעבר לשאלת משך השייט, כדאי גם לבדוק באיזו אוניה אתם עתידים לשוט כי כמובן שיש אוניות מפנקות ויוקרתיות יותר מאחרות. יש אוניות שיש עליהן בריכות, מגרשי משחק, קזינו ולא מעט מסעדות שעומדות לרשות האורחים כך שכדאי לבחור את רמת הפינוק שלה אתם מצפים.

 

האם אפשר לבחור את החדר שלכם באוניה?

 

התשובה היא כמעט תמיד חיובית ובהחלט כדאי להקדיש לכך מחשבה. ראשית, החדרים השונים מציעים פינוקים אחרים לנוסעים ושנית, יש הבדל גם במחירים. יש אפשרות אומנם לקחת את הסוויטה הכי גדולה ומפוארת שיש על האוניה אבל לא בטוח שאתם באמת זקוקים לכך. לכן, כדאי יהיה גם לבדוק חדרים פשוטים יותר, בין אם מדובר על חדרים פנימיים ובין אם מדובר על חדרים עם מרפסות מפנקות. כמובן שכדאי לראות את תמונות החדרים אך כדאי גם לקרוא את המפרט שכולל את כל מה שיש בחדר, בין אם זה חדר רחצה, שירותים, טלוויזיה או עוד הרבה פינוקים אחרים שיכולים להיות נוחים מבחינתכם. זכרו שאתם יוצאים לחופשה ולכן, אפילו אם זה יעלה לכם קצת יותר ממה שתכננתם, אין ספק שזה מגיע לכם. הפלגות בים התיכון מעניקות תחושה של שקט ושלווה כך שאין ספק שתחזרו עם לא מעט כוחות מחודשים.

 

אולי תאהבו גם את:

מיטה זוגית
בריטניה – פנים רבות לה

כשאנחנו אומרים אירופה, אנחנו נוטים להכליל את כל היבשת, לשים את כולה תחת הגדרה אחת. אבל כפי שמקסיקו שונה מברזיל, כך גם פורטוגל שונה מנורבגיה

קרא עוד »